Gå til innhold

GTA 3 Vice city til xbox i år!

Anbefalte innlegg

Ifølge Official Uk Xbox Magazine kommer dette allerede i år! :woot:

Xbox versjonen vil også inneholde to ekstra levler :)

og det har full xbox live support... :woot: hehe, neida, men man kan jo drømme :p

menne, såe, vice city i år, jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke sånn at i VC så er hele greia én by (ikke bydeler som i GTA3)? Når jeg så det tenkte jeg liksom at de snakka om hele Vice City som et level, og det får da være måte på hvor mye ekstra X-burk-folk skal få? (Skal ha meg en slik en, men GTA:VC er neppe blant de spilla jeg skal ha først siden den er til familiebruk og skal stå midt i stua)

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på. (I hvertfall at det kommer i år)

Vet du ikke at Sony har en "eksklusiv" avtale med Rockstar North om at "PS2" er den eneste konsollen GTA serien skal komme til.

Avtalen gjelder vel til neste år, tror jeg.

Så du får se da! :)

Xbox versjonen av GTA 3, ble jo "ødelagt" av denne avtalen.......

http://www.gamespot.com/xbox/adventure/gra...uto3/index.html Gamespot melder heller ikke om noe GTA: VC til xbox....

.. så da ville jeg tatt det med en klype salt =)

Lenke til kommentar
Ifølge Official Uk Xbox Magazine kommer dette allerede i år! :woot:

Xbox versjonen vil også inneholde to ekstra levler :)

menne, såe, vice city i år, jeg gleder meg :)

Heftig!

Gleder meg...

Spørs om jeg gidder å bruke 599kr på et spill jeg alderede har både på PS2 og PC, host!brentkremt#¤%!!gtkgrsKREMT!, jaja avinstalert nå da, siden jeg ble lei etter 2-3timer siden jeg spilte det så mye på PS2... Uansett litt rart å betale for et spill en gang til :shrug:

Men jeg gleder meg til å se hvordan x-box versjonen blir, om det blir bedre, og om grafikken blir finere og om det kommer noen nye "levler"...

Og så er det jo gode nyheter at den forbaska kontrakten mellom rockstar og PS2 eller noe, endelig er utgått snart.

Lenke til kommentar
Det tviler jeg på. (I hvertfall at det kommer i år)

Vet du ikke at Sony har en "eksklusiv" avtale med Rockstar North om at "PS2" er den eneste konsollen GTA serien skal komme til.

Så du får se da! :)

http://www.gamespot.com/xbox/adventure/gra...uto3/index.html Gamespot melder heller ikke om noe GTA: VC til xbox....

jeg syntes å det hørtes litt muffins ut, men kanskje rockstar har bestemt sæ for å gi sony en god finger, og trua me å aldri gi ut et nytt gta spill på playstation igjen om dem ikke fikk gitt ut vice city til xboxen nu! :D

Lenke til kommentar
Det tviler jeg på.  (I hvertfall at det kommer i år)  

Så du får se da!  :)    

jeg syntes å det hørtes litt muffins ut, men kanskje rockstar har bestemt sæ for å gi sony en god finger, og trua me å aldri gi ut et nytt gta spill på playstation igjen om dem ikke fikk gitt ut vice city til xboxen nu! :D

Det hadde jo vært litt tøtft da :D !

Men så vidt jeg vet så er det vel bare den avtalen som utgår i 2004 eller .no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...