DementedAlbino Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sitter her med en gammel pc jeg hadde håpet å få oppgradert til å bli brukenes pr dags dato, men ser ut til at det vil bli veldig dyrt å oppgradere den. Ender på rundt 2500 for å få på plass lader, batteri, 2 GB RAM og SSD disk, så da lurer jeg på om det i det hele tatt er verdt å oppgradere denne gamle maskinen eller om det vil føles treg i bruk tross oppgraderingen. Maskinen det er snakk om er følgende: Dell Inspiron 6000: - Pentium M 740 (1.73GHz 2MB L2 cache 533MHz FSB) & ATI - 128MB DDR ATI MOBILITY RADEON X300 - 15.4 inch WSXGA+ LCD Panel I tillegg vil den da bli utstyrt med 2 GB RAM og en SSD disk av denne typen som har IDE. Hvordan vil denne klare seg etter oppgradering sammenlignet mot diverse atom-baserte maskiner til maks 3000 kroner? Maskinen skal kun brukes til surfing, diverse nettbaserte spill og the sims. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Gidder du virkelig å legge penger i denne maskinen... Den vil svikte deg på flere ting etter hvert slik er det bare. 3000,- da hadde jeg heller spart litt lenger og behold maskinen du allerede har uten å gjøre noe evt kjøpt en brukt som er bedre. Den vil uansett være utaddatert uansett hva du gjør.. Endret 10. desember 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Maskinen er ikke i bruk, var bare et håp om å få liv i en gammel maskin igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå