Ghosterix Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg prøver å sette opp et script til å kjøre hver natt. Dette gjør jeg ved hjelp av winat.exe. Scriptet fungerer fint hvis jeg kjører manuellt, men når det blir kjørt automatisk slik som jeg har satt opp i winat får jeg access denied. litt forenklet ser scriptet slik ut: rkill /install maskin rkill /view maskin | find /i "outlook.exe" > temp.txt munge slettefil.txt temp.txt for /f "tokens=1 delims=" %%i in (temp.txt) do rkill /kill maskin %%i Access denied oppståre ved rkill /install maskin Poenget med scriptet er å sørge for at alle outlook prosesser er avsluttet før backup starter pga at det blir feilmelding på backup hvis outlook er igang. Scriptet kjøres på win2k server, domene kontroller er NT4, arbeidsstasjoner er win2k. Ligger problemet i rettighetene til AT, evt hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
Ghosterix Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 tja...det ble visst betydelig lettere å bare benytte scheduled tasks via kontroll panelet. jaja...så lett kan det gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå