RBW Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Zotac kan nå by på et oppjustert Nvidia GTX 580-basert skjermkort. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Så de har justert opp volt i tillegg til vanlig fabrikk OC?, er fortsatt noe du kan gjøre med et enkelt grep selv i så fall. Eneste som kan være spennendet med Fabrikk justerte kort er om de ha håndplukkendet GPUer som yter hakket bedre (eller rettere skrevet tåler hakket mer) Endret 10. desember 2010 av simalarion Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Skuffende greier, GTX 480 AMP! hadde en god Zalman-kjøler(700 kr) og en Razer-mus(400 kr) i tillegg til høye frekvenser, til 800 kr over veiledende pris. Denne modellen har samme pris men er til sammenligning et dårlig kjøp. Basert på hva andre tar for sine fabrikklokkede kort med referansekjølere burde ikke dette kortet kostet mer enn 400 kr over veiledende pris. Hadde dette kortet i det minste hatt DisplayPort... Endret 10. desember 2010 av efikkan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Utrolig fattig fabrikk-klokk iforhold til den syke blodprisen. helt sikkert ikke håndplukket helelr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er enig i at dette var veldig skuffende! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dette var jo et gørrkjedelig produkt sammenlignet med GeForce GTX480 AMP! selv om det var gigantisk.. Mulig Zotac ser på Vapor kjøleren til GTX580 som såpass bra at det ikke er noe spesielt å hente ved å sette på en tre-slott massiv kjøler fra Zalman? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Gevinsten ved å kjøre en slik kjøler er selvsagt mindre med nVidias nye referansekjøler, men jeg tror absolutt det er en gevinst å hente her. Men GTX 480 AMP! var trolig et kort med små økonomiske gevinster til produsentene, det var da et direkte kupp (for de som trengte musen). Personlig har jeg ingenting i mot en kjøler som tar opp tre slotter så lenge den er god. Etter hvert vil nok flere produsenter dukke opp med GTX 580 med Arctic Cooling sin kjøler som er veldig god til overklokking, men ikke så veldig stille. Det største håpet om en god løsning er nok avhengige av MSI, om de velger å gi ut et GTX 580 Lightning, men dette krever redesign av PCB og godkjenning fra nVidia, jeg tror ikke vi vil se noe slikt før mars. I mellomtiden kommer kanskje et kort med TwinFrozr II, som burde bli ganske stille. Endret 10. desember 2010 av efikkan Lenke til kommentar
mikkelrevmann Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Et fabrikk-overclocket super high end grafikkort skal ikke ha sjenert kjøler. Det skal ha store vifter og massive kjøleribber. Dette kortet er altfor sjenert Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Med tanke på at 580 korta virker å overklokke veldig mye lengre enn 815mhz, så er dette en syk pris for så lite synes nå jeg. Man betaler vel egentlig bare for et spill som ikkje jeg ville hatt iallefall Jeg kjører mine 2 stk Gigabyte gtx 580 på 930mhz og 2200 på minnet. Ingen problem med vifte på auto. Og jeg betalte bare 3500 kr per stk . Rabatt er kjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Med tanke på at 580 korta virker å overklokke veldig mye lengre enn 815mhz, så er dette en syk pris for så lite synes nå jeg. Man betaler vel egentlig bare for et spill som ikkje jeg ville hatt iallefall Jeg kjører mine 2 stk Gigabyte gtx 580 på 930mhz og 2200 på minnet. Ingen problem med vifte på auto. Og jeg betalte bare 3500 kr per stk . Rabatt er kjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Med tanke på at 580 korta virker å overklokke veldig mye lengre enn 815mhz' date=' så er dette en syk pris for så lite synes nå jeg. Man betaler vel egentlig bare for et spill som ikkje jeg ville hatt iallefall Jeg kjører mine 2 stk Gigabyte gtx 580 på 930mhz og 2200 på minnet. Ingen problem med vifte på auto.Og jeg betalte bare 3500 kr per stk . Rabatt er kjekt [/Quote']hvor fikk du så god rabatt? :0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Med tanke på at 580 korta virker å overklokke veldig mye lengre enn 815mhz' date=' så er dette en syk pris for så lite synes nå jeg. Man betaler vel egentlig bare for et spill som ikkje jeg ville hatt iallefall Jeg kjører mine 2 stk Gigabyte gtx 580 på 930mhz og 2200 på minnet. Ingen problem med vifte på auto.Og jeg betalte bare 3500 kr per stk . Rabatt er kjekt [/Quote']hvor fikk du så god rabatt? :0 Det er vanlig i gi kunder som kjøper for 200k i året rabatt. Lenke til kommentar
Frada Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) nå, trenger bare 200k... noen frivillige ?? Endret 14. desember 2010 av Frada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå