Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæreste på ferie, tar ikke kontakt.

Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Kjæresten min er på ferie en stund og er hjemme på besøk i karibien, der han er i fra. Snakker ikke så mye med han siden det blir veldig dyrt. Han sier hele tiden at han skal skrive epost men gjør det aldri. Hver morgen sjekke jeg eposten og ser "1 ny epost"og hjertet mitt dunker og jeg gleeder meg til å lese. Men blir skuffet gang på gang...Begynner å lure på om han ikke liker meg lengre, eller om han glemmer meg. Jeg sender en epost per dag, og han elsker det, blir kjempeglad. Vi snakker på skype ofte. Men ikke nok. Jeg savner han sånn. Lengter skikkelig :( Liker han meg ikke?

Gråter meg i søvn ofte.. tenk om han finner en jente der hjemme han liker bedre?? Det gjør vondt inni meg.. aldri hatt det sånn før!! hva feiler det meg. kanskje jeg bare er sykelig sjalu :(

fra før av har vi avstandsforhold, men er sammen ofte, uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hvordan du har det. Kjæresten min hadde det vel omtrent likedan da jeg var på ferie med gutta i sommer. Nå skal du høre:

Da jeg var på ferie sendte jeg ikke meldinger/ringte hver eneste dag, da jeg ikke så poenget med å ringe i hytt og pine til overpris uten noe å formidle. Vi gutter er praktiske dyr. Jeg tror at kjæresten din ikke tar kontakt simpelthen fordi han ikke har noe å komme med. Jeg personlig føler ihvertfall at det blir rart å sende en mail hver dag bare for å "bekrefte min kjærlighet". Skjønner godt at han elsker mailene fra deg dog, for det ER jo fryktelig koselig at kjæresten tar kontakt ofte. Dessverre er vi gutta noget måteholdne med følelser. Det har ingenting med mangel på kjærlighet å gjøre; vi har bare andre måter å vise det på ;)

Det er en situasjon du bare må akseptere. Det dummeste du gjør er ihvertfall å synse med negative tanker. Ro ned hodet, det er mye i denne situasjonen du ikke har kontroll på, og som en vis mann en gang sa: Et problem som ikke kan løses er ikke et problem i det hele tatt!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med å bare spørre han om hvorfor han aldri sender deg en epost. Han kommer sikkert med en god forklaring og du slipper all den usikkerheten.

Siden vi på forumet bare kan tippe hva som er grunnen og gi deg kanskje mere å være usikker på. Vi har jo ingen anelse.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke bekymre deg for om han vil finne en annen jente. Om han er fra karibien men bor i Norge, har han nok ikke engang vurdert å finne en jente der, det hadde jo blitt et avstandsforhold helt fra starten av. Hvorfor begynne med det når han alt har en snill kjæreste hjemme som venter på ham og sender brev? :) Tror du kan ta alt helt med ro. Han vil nok bare være med familien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...