Populært innlegg *F* Skrevet 10. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Heisann godfolk Fikk meg kjærest i forrige uke, så er jo i grunnen ikke et forhold som har vart lenge enda, og mye kan jo endre seg fremmover. Saken er den at hun i grunnen har sagt ja til å være utvekslingsstudent til Spania fra August 2011 til Juli 2012, noe som jeg erlig talt må si er rimelig kjipt Vil jo virkelig ikke stoppe henne i å få det som trolig kan bli hennes livs opplevelse! Men ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare å være i et forhold der jeg maks får sett henne 1 gang i halvåret, uansett hvor sterk kjærligheten er. Nå er jo også forholdet veldig ungt, og mye kan jo skje frem til hun reiser. Er for alt jeg vet ikke sikkert vi er sammen lenger da, og da er det jo ivertfall dumt vis hun har takket nei. Også redd for at hun skal endre seg der nede, og at det ikke blir det samme når hun kommer hjem igjen =/ What to do? Har snakket litt med henne om det, men som hun sier; Det er jo en opplevelse for livet. Heigren Etter noen inlegg kommer denne: Jeg vil anbefale deg å ikke ta råd fra noen som har over 18 000 innlegg på et internettforum. Endret 10. desember 2010 av Dj_Evelen 12 Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er ikke 2012 verdens undergang? 1 Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) ........ Endret 17. desember 2010 av jop91 Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) trippel post Endret 17. desember 2010 av jop91 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå