Gjest trådstarter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Heisann. Har seg sånn at jeg liker ei jente veldig godt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Er 19 år, og hun er 17. En kompis overtalte meg til å ha vors, noe jeg aldri har hatt før. Kompisen min har ordna det slik at hun kommer. Har snakket litt med henne før, og hun la meg til på facebook for å snakke med meg om vorset. Regner med hun kommer til å spørre meg om jeg kan hente henne, siden hun bor et stykke unna. Spørsmålet mitt er; Hvordan burde jeg gå frem? Vil jo gjerne bli bedre kjent med henne osv, men er veldig sjenert. Sliter med dårlig selvtillit osv. Og burde jeg hente henne gratis? Eller virker det desperat? Hva kan jeg snakke med henne om? Hvordan burde jeg hilse på henne osv.? Håper noen kan gi meg et bra svar, er skikkelig lost når det kommer til dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hent gratis. Det virker ikke desperat. Slapp av. Hils med en klem og si det var koselig å se henne. Kroppskontakt kan hjelpe mye. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kroppskontakt er alfa og omega så lenge det ikke grenser til klåing. Å "casually" berøre hendene hennes med jevne mellomrom f.eks., er en god deal. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Å ta penger for å hente vil virke litt smålig, mener nå jeg. Gjør det gratis, gi henne komplimenter (Men vær diskret), ikke overøs henne med bare flotte ting, komplimenter antrekket hennes, håret hennes eller lignende. Endret 10. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tenk at du skal fremstå som en kul kar. Prøv å virk selvsikker (fake it till you make it ) både i måten du snakker på og med tanke på kroppspråket. Også greit å kle seg vel, hjelper på selvtililliten gjør det og ^^ Heller ikke dumt å smile og virke glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå