matsern10 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei! Etter at jeg gikk seirende ut av et veddemål fikk jeg overlevert en flaske Blue Curaçao. Desverre er dette noe jeg aldri har vært borti før, og spør derfor dere om råd til hvordan gode drinker jeg kan lage av dette blåe innholdet! Takk for svar:) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hell i ei påse med tyrkisk pepper drops og la det ligge over natten. Skal shottes! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.barnonedrinks.com/drinks/by_ingredient/b/blue-curacao-208.html Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Fra linken over: 7 Deadly Sins (Shooter) Bailey's Irish Cream, Blue Curacao, Grenadine, Kahlua, Sambuca, Southern Comfort Herrejemini, Guds død og dommedag, det høres grusomt ut. Fløtelikør, Curacao, Grenadine, kaffelikør, anislikør og whiskylikør. I en SHOT. Alternativt, denne er passe nerdete for meg: Pan Galactic Gargleblaster #2 2 1/4 oz. Bacardi 151 Proof Rum 3/4 oz. Blue Curacao 1/2 oz. Triple Sec dash(es) Angostura Bitters dash(es) Gin dash(es) Grenadine Ikke høres den verst ut heller, men litt mye stress å få tak i ingredienser, kanskje. Endret 30. desember 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå