Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating - er dette urealistisk?

Anbefalte innlegg

Hver dag går det en amerikansk serie på TV hvor vi blir presentert dette fenomenet - dating.

I seriene møter vi menn med ekstrem selvsikkrhet som uten å nøle inviterer vakre kvinner ut på "date", enten det er romantisk middag eller bare en "drink". Det funker alltid og jentene elsker det, men passer det egentlig oss Nordmenn?

Det jeg lurer på: Er det "normalt" for en norsk gutt å spørre en søt jente om "vi skal gå ut sammen en dag - bare vi to"...

Hvordan vil Norske/Europeiske jenter reagere på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke "date", as in kun middag, er så populært hos norske jenter som i USA. Jeg vil gjerne gjøre noe, og blir lettere med en gutt på "date" om det er snakk om en dag i bakken, bowling, kino eller båttur, enn denne middagen med stearinlys på en fancy restaurant som lett kan bli fryktelig klein.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hver dag går det en amerikansk serie på TV hvor vi blir presentert dette fenomenet - dating.

I seriene møter vi menn med ekstrem selvsikkrhet som uten å nøle inviterer vakre kvinner ut på "date", enten det er romantisk middag eller bare en "drink". Det funker alltid og jentene elsker det, men passer det egentlig oss Nordmenn?

Det jeg lurer på: Er det "normalt" for en norsk gutt å spørre en søt jente om "vi skal gå ut sammen en dag - bare vi to"...

Hvordan vil Norske/Europeiske jenter reagere på dette?

Tviler på at det går om du ser dårlig ut og har middels økonomi.

Lenke til kommentar

Sjekking på dagtid funker nok litt dårligere i Norge enn i USA. Bare les denne artikkelen her, kommer med gode poeng: http://sjekkeskolen.vgb.no/2010/11/29/sjekking-pa-dagtid/

Utseende og økonomi er noe jenter bryr seg mindre om. For dem kommer som oftest personligheten først deretter hvordan de ser ut. For gutter er det ofte omvendt.

Er uenig, om du ikke kjenner personen særlig godt så setter man jo utseendet først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...