Muggkaare Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Joey Barton will not face disciplinary action from the FA for apparently making an offensive gesture towards Liverpool's Fernando Torres. Tatt fra skysportslive (twitterkonto). Skulle bare mangle, skjønner ikke at de brukte tid på å undersøke det engang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det hadde vært tidenes latterligste grunn for straff hvertfall. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Total mangel på respekt og tilsynelatende å helt uprovosert gjøre ekle gester? Greit nok, det er ikke akkurat veldig stygt og ikke i nærheten av så bad som taklinger andre har sluppet unna, men allikevel, hadde han gjort dette mot bortefansen hadde nok FA reagert. Jeg mener ihvertfall det ikke hører hjemme på en fotballbane. Hadde vært greit med en liten bot. Ikke noe annet. Endret 15. desember 2010 av Kimma16 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mot fansenblir noe helt annet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Bare noe tull å lage en sak ut av dette fra starten av. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Bare noe tull å lage en sak ut av dette fra starten av. Enig. Gidder ikke finne frem link nå, men om noen absolutt vil se det kan jeg lete den frem. Fra et engelsk program hvor de diskuterer kampen. En Liverpool-spiller ligger nede, Barton ser det ikke, og kampen blåses av. Liverpool-spillerne løper såklart mot Barton for å kjefte, han forklarer at han ikke så det, og det ser greit ut for Liverpool-spillerne. Bortsett fra Torres da som skal fortsette å kjefte. Dette synes jeg er helt greit. Fra både Torres og Barton. Man må kunne kjefte og kødde litt på hverandres bekostning på en fotballbane. Jævla kjedelig om alle skal være perlevenner, og alle vet vel at Barton er Evertongutt og dermed ikke er verdens største fan av Liverpool som klubb. Men, men. Kampen er ferdig, stort for meg, ikke så stort for andre igjen, men nå er det snart helg igjen og ny runde. Blir bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det ikkje dommaren sin oppgåve å stoppe kampen ved skade? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alle vet vel at Barton er Evertongutt og dermed ikke er verdens største fan av Liverpool som klubb. Hæ? jeg visste ikke dette. Ville jo heller ikke tro det med tanke på at han har banket opp en Everton supporter og vist ræva si til Everton supporterne. Og såvidt jeg kjenner til har han på ungdomsnivå spilt for både Everton og Liverpool. Kilde? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 http://www.nufc.co.uk/page/TV/InterviewsDetail/0,,10278~2242609,00.html Men du får ikke sett det uten å ha konto. Uansett, gå her, og se hva det står på linken for videoen. 12.12.2010 nufcTV: Joey Raising The Bar Proud Everton fan Joey Barton is delighted to get one over on Liverpool with a goal and three vital points Han startet forresten også karrieren sin i Everton. Og fyren har gjort mye sykt, han har vært sinnsyk, så det er vel problemet. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Såvidt jeg har forstått det, så var han Everton fan når han var yngre, og han har vel fortsatt Everton i sitt hjerte, men såvidt jeg vet er han ikke akkurat noen stor supporter. Bare let gjennom wiki etc. Veldig få linker generelt sett på det. Må han velge så er han Everton supporter, men tror ikke Everton kjærligheten hans stikker så veldig langt ned i hjerterota hans akkurat. Sinnsyk ja. Er vel ikke mange indisiene som sier at han ikke er det lenger heller:P Endret 17. desember 2010 av Kimma16 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Intervjuet med han etter kampen mot Liverpool sier nå noe annet. Men ja, er vel ikke mye poeng i å diskutere det noe mer. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Som sagt, det mest substansielle jeg finner er artikler hvor det står at han begynte i Everton og de derfor alltid vil ha en spesiell plass i hjertet hans eller noe i den dur. Hvis han er supporter enda, så er han ihvertfall ikke noen hardcore supporter. En hardcore supporter ville vel ikke vist ræva til kjernen av sine egne supportere og banka opp en av "sine egne"? Joey sier mye rart etter kamp. Og gjør mye rart. Som person (i den grad jeg kan uttale meg om det, kjenner han jo ikke akkurat personlig) så synes jeg han er motbydelig, men som spiller digger jeg han. Erkeengelsk spillestil. Vi trenger noen sånne i PL. Morsomt å se geordies omfavne han som sin egen. The world is going to end soon! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Spillere som Barton er en av de grunnene til at jeg foretrekker EPL fremfor alle de andre ligaene i Europa. Herlig innstilling! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er man sinnssyk så tror eg ikke man bryr seg om hvilket lag han man banker heier på..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå