Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kimma: Jeg er delvis enig med deg, men dette er tross alt diskusjon.no, ikke liverpool eller manutd.no. Derfor synes jeg det er greit med litt kødding frem og tilbake. Problemet som oppstår av og til er at enkelte ikke klarer å holde seg til det og går til angrep på med-debattantene i stedet. Og for å ha det på det rene, har jeg på noen måte kastet dritt mot Liverpool i denne tråden?

Siktet ikke til deg ;)

Men det problemet oppstår gjerne som en følge av at man krysser linjen for kødd og går over til direkte hetsing av lag, noe som for min del nesten er likegyldig med personangrep (Liverpool is my religion :p). Litt kødding er greit, men drittkasting er ikke det. Hvis som sagt folk fortsatt velger å gå imot forumreglene kommer jeg ihvertfall til å gjøre som jeg har sagt: rapportere. Det er vel det eneste jeg kan gjøre uten å gå ned på det nivået selv. Men for all del, hvis det fortsatt ikke endrer seg så blir det jo litt sånn, if you can't beat 'em, join 'em.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Jeg håper Campbell spiller mot oss om noen uker :love:

Han gjør ikke det. Colo og Williamson har vært ute med suspensjon, så de spiller mot dere. Da har vi et 20000 ganger bedre midtstopperpar enn det vi har hatt de siste kampene.

Forresten, tilbake fra byen nå, så da MÅ jeg bare gjøre det her:

Kevin-Nolan-Newcastle-Uni-001.jpg

JoeyBarton1_12_682_1111039a.jpg

Andy+Carroll.jpeg

F A N T A S T I S K kveld!

Lenke til kommentar

Skulle tro vi hadde tapt CL finalen, get a grip gutta. Likte det jeg så i kampen, 3-1 målet er simpeltenten et resulat av at vi prøver på å utligne. Sånn er det i fotball noen ganger. Frister å friskmelde Liverpool her og nå, ta dere en bolle! Jada, det var 3 tapte poeng, vi tapte dem med stil, og i dag betyr det noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle tro vi hadde tapt CL finalen, get a grip gutta. Likte det jeg så i kampen, 3-1 målet er simpeltenten et resulat av at vi prøver på å utligne. Sånn er det i fotball noen ganger. Frister å friskmelde Liverpool her og nå, ta dere en bolle! Jada, det var 3 tapte poeng, vi tapte dem med stil, og i dag betyr det noe.

Hvis du med "stil" mener at vi spillte som fulle alker, så er jeg enig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det var ikke den værste bortekampen vi har spilt under Roy, og i første omgang kjørte vi kampen bra. Det som er frustrerende er at vi har en manager (lag) som ikke evner å få til noe på bortebane denne sesongen. Samt at laget (med noen veldig få unntak) ikke har klart å spille 2 gode omganger i samme kamp enda denne sesongen. 2. omgangen i går var en lidelse.

Montro om det ser omtrent slik ut når LFC reiser på tur om dagen?

http://www.youtube.com/watch?v=7AXycB-KUkE

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg mener at det er samme pub jeg, stemmer ikke det Daniel? At det bare er en liten skriveleif av mr. Zu, Orkdalspubben er den eneste jeg har hørt om i alle fall. ;)

Stemmer det.

Og vakke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...