The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Stuttjukken i mål så ganske patetisk ut på langskuddet til Carrol da. Han har hatt et par tvilsomme denne sesongen, virker som han blir påvirket av alt utenom. Endret 11. desember 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hehe, tror ikke mange blir så provoserte av Game lenger, men er kjekt å være en kuk tilbake i kamptrådene deres da, da får man ofte noen flotte gloser 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Åh. Du har så mye fantastisk å komme med Goldwing. Spesielt når Liverpool taper. Nå viser du ditt sanne jeg. Om du kommer blandt topp 3 på årets brukere i år, så er det skammelig. Du har som regel så mye bra å komme med, med av å til oppfører du deg som en patetisk liten dritt. På hvilken måte har jeg vært noe verre enn de andre som har skrevet i denne tråden? Det eneste jeg er skyldig i er å ha rett. Jeg skrev da vitterlig at det ble en enkel hjemmeseier før kamp og at Carroll pissa dere i trynet, noe han da også gjorde. At Torres i lang tid har sett ut som han ønsker seg bort er vel heller ingen godt bevart hemmelighet. Syntes at jeg har vært snill i dag. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Haaha, herlig rett-på-person fra O'store ... veileder? Du av alle burde vel brukt rapport-knappen fremfor å prøve å score noen simple plusser ved å tale de laverestiltes sak. Her smakte det bittert 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Syntes at jeg har vært snill i dag. Ja du har det. Nissen kommer med gave natt til 24. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kjør på. Jeg forventer ikke noe bedre fra noen av dere. Hvem dere er enige med og uenige med er deres greie, jeg gir blanke. Folk fulgte jo Hitler også, så alle kan jo ikke være riktig kloke.. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kjør på. Jeg forventer ikke noe bedre fra noen av dere. Hvem dere er enige med og uenige med er deres greie, jeg gir blanke. Folk fulgte jo Hitler også, så alle kan jo ikke være riktig kloke.. And we have a winner! http://en.m.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law?wasRedirected=true Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Enten må ein svare med omtrentleg same mynt (helst med ein slags humoristisk undertone om mogeleg), eller så må ein tune ut og drite i det. No får de det, når vi tapte for West Ham prøvde Smågal seg på noko liknande i den kamptråden. Sånn vil det faktisk vere om det ikkje blir fullstendig klare linjer om at det ikkje er lov å konversere eller liknande på tvers av laggrenser, noko som ville ta vekk poenget med forumet. Liverpool ser ut til å ha nokon latterlege humørsvingingar og med tanke på reaksjonane til Hodgson utover i kampen, så ser det ikkje heilt ut til at han veit kva han driver med. Årets øyeblikk for min del når han prøvde å riste av seg fjeset ved eit par tilfelle. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Orker vi en ny debatt om kutymen og normsettet i fotballforumet? Fair enough, en sur kommentar fra dalglish, men den kom etter et tap og jeg var i vedkommendes vrangstrupe tydeligvis. Vi må få lov til å tømme oss litt i blant imo. Så lenge det er ikke er konsekvente personangrep ser jeg ikke problemet med å få smake egen medisin i blant. Tar meg ikke nær av slikt og det bør ikke andre gjøre heller. Den bitre, men akkså søte smaken når noen hisser seg opp, det er den som motiverer meg. keep 'em tears coming. Lets 'av it. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Synes retningslinjene er greie nok: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Står jo også at flaming og trolling er forbudt. Dette går jo selvfølgelig begge veier. Hvis ikke retningslinjene skal håndheves lenger så kommer Tottenham og Man U trådene til å bli morsomme framover Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Borteformen vår fortiden er skremmende, at man skal bli så mye dårligere på Bortebane er skummelt. Konchesky viser nok engang han ikke klarer å gjøre jobben sin på Liverpool laget, selv om mange av spillerene ikke leverte varene ikveld. Roy er litt av en skrue ja... de ansiktsutrykkene blir bare bedre og bedre i must say Endret 11. desember 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Synes retningslinjene er greie nok: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Står jo også at flaming og trolling er forbudt. Dette går jo selvfølgelig begge veier. Hvis ikke retningslinjene skal håndheves lenger så kommer Tottenham og Man U trådene til å bli morsomme framover Hva faen? Tottenham har da vitterlig ikke gjort noe galt her? (med mindre det å pisse på Liverpool og Arsenal kvalifiserer for det) Endret 11. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du mente jo at såpass bør man tåle. Og siden du er Spurs fan, så bør jo også dere tåle det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kimma: Har du vore i andre sine kamptrådar etter kampar som har gått dårleg for gjeldande lag? Det virkar ikkje sånn, for det som skjer her er absolutt ikkje verre enn det som vanlegvis skjer. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du mente jo at såpass bør man tåle. Og siden du er Spurs fan, så bør jo også dere tåle det. Ok, skjønner hva du mener. Jeg bare mente at dette er en kamptråd og så vidt jeg har forstått så er det vanlig at man kødder mye i disse trådene men forsøker å holde seg saklig i de respektive lags tråder, av respekt for hverandre. Og ja, jeg har fått gjennomgå i noen kamptråder jeg og, og fler blir det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det spørs hvor mange flere kamptråder det blir kompis. Snart møter Spurs veggen og da forsvinner jo du som dugg for sola 3 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 For å være helt ærlig, så pleier jeg å holde meg til de trådene som omhandler mitt lag, og hvis jeg kommer innom tråder som omhandler andre lag, så prøver jeg ihvertfall å holde meg litt saklig. Jeg er fullt klar over at dette foregår i de fleste leire dog, og tar avstand, uansett om det er en Liverpool supporter som prater dritt i en tråd om Man U eller motsatt vei. Dessuten, hva har det fore? Det leder jo ikke til noe, annet enn til slike diskusjoner som dette. Istedenfor å fortsette denne evigvarende krigen bør supporterne ta avstand fra personer som kun spyr ut galle og som tydeligvis kun er ute etter å komme med nedsettende ting om andres valg av lag. Jeg kommer til å rapportere alle former for flaming/trolling fremover og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Forumets retningslinjer er klare. Å prate dritt kan man gjøre på puben, da er det bare stemning. Men i ett diskusjonsforum klarer jeg ikke å se hva det bærer med seg annet enn negativitet. Og jeg vil gjøre det helt klart: kødding er en ting, og det har jeg ikke noe imot (noen av tingene som blir sagt er vitterlige, og jeg synes det kan være morsomt selvom det er "mot" mitt eget lag) men drittkasting kan man gjøre andre steder. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) GW: Ja vi Spurs-fans er kjent for å være medgangssupportere, det har du helt rett i. Troll videre. Kimma: Jeg er delvis enig med deg, men dette er tross alt diskusjon.no, ikke liverpool eller manutd.no. Derfor synes jeg det er greit med litt kødding frem og tilbake. Problemet som oppstår av og til er at enkelte ikke klarer å holde seg til det og går til angrep på med-debattantene i stedet. Og for å ha det på det rene, har jeg på noen måte kastet dritt mot Liverpool i denne tråden? Endret 11. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Haha. Ja, som yngre Liverpoolsupporter (har hatt Liverpool i mitt hjerte siden 1994) føler heller ikke jeg meg som noen medgangssupporter akkurat. Eldre Liverpoolsupportere vet ikke hvor fint de har det. De er bortskjemte er de! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 JA vi Spurs-fans er kjent for å være medgangssupportere, det har du helt rett i. Vi? Tenker ikke på spurs fans generelt, jeg tenker på deg. Sliter du med å lese vennen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå