Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kanskje det, funket jo mot Aston Villa. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg mener han beviste en hel del bare med målet, i tillegg spilte han nesten bedre enn det en kunne forventete. Et par assist er da mye bedre enn å miste ballen i forsøk på dribling. Bare se på Ngog når han leverer ballen til Maxi, fantastisk å se på. Dette kan Babel også klare. Kjøpte Torres flagg når jeg var nede sist, dette var veldig godt brettet og innpakket. Needless to say, Guttis har vert ute med strykejernet, når det kommer til Liverpool har jeg ingen hemninger. Skal henge på Puben Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Skifte plass på N'Gog og Babel der, and it's niiice. Shame at vi nok ikke får se 4-3-3 under Hodgson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kjøpte Torres flagg når jeg var nede sist, dette var veldig godt brettet og innpakket. Needless to say, Guttis har vert ute med strykejernet, når det kommer til Liverpool har jeg ingen hemninger. Skal henge på Puben Nice! Ikke stort ledig plass å henge mere ting på Three Lions da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fullt der ja! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har faktisk en god følelse foran denne, men bortekamp med Onkel Roy kan fort bli alt annet enn hyggelig. Er på jobb frem til kl. 18 i morgen, så rekker akkurat hjem og trekke på seg drakt før avspark. Tipper vi kommer til å stille samme som mot Villa bare med Torres inn for enten Babel eller N'Gog, usikker på hvem av de det blir. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har landet på at jeg vil ha Torres - Babel i morgen. Nå har Babel 2 gode kamper på rad, og da vil ikke jeg se han på benken igjen. Det har blitt litt "story of his liverpool career". Ngog kan komme inn etterhvert. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Så bare for meg at det kunne være fordel å bruke raske Babel ben mot trøtte lår i andreomgangen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Snart kampstart! Må få denne inn i mine innlegg. Men det blir som Latias sa. Newcastle er garantert litt vinglete etter trenerbyttet, så seier blir det nok. Men om det blir en overbevisende seier tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg gleder meg, men er redd for mannen du har som avatar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Well, da er jeg off. Lykke til på kæmp! http://www.youtube.com/watch?v=3_3ztevG9e0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Da stikker jeg te Pøbben(orkdalspøbben)! LYkke til ikveld Liverpool YNWA! Bonus: Ah, denne kampen vekker gode barndomsminner hos meg. Stan the Man, for en fyr. For et lag back then. http://www.youtube.com/watch?v=6IyRjEErTbU Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Bekreftet lag: Reina; Johnson, Kyrgiakos, Skrtel, Konchesky; Kuyt, Lucas, Meireles, Rodriguez; N'Gog, Torres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nolan. Lenge siden sist han har scoret. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) 36 - 64. Vi må får mer ut av dette. Aurelio skulle tatt det frisparket... Endret 11. desember 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ingen spillere jeg heller vil se på Stamford Bridge over nyttår enn Andy Carroll. Makan til dampveivals! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Maxi og Torres med hver sine teatralske dives... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå