bjome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ble litt usikker. Jeg har Adobe PhotoShop CS4, har anskaffet meg Adobe PhotoShop CS5 upgrade. Da blir spørsmålet, kan jeg avinstallere CS4 først for så å installere CS5, eller MÅ CS4 være installert siden CS5 er en upgrade- versjon? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ble litt usikker. Jeg har Adobe PhotoShop CS4, har anskaffet meg Adobe PhotoShop CS5 upgrade. Da blir spørsmålet, kan jeg avinstallere CS4 først for så å installere CS5, eller MÅ CS4 være installert siden CS5 er en upgrade- versjon? Du oppgir bare produktnøkkel for CS4 først, så CS5. Slik at du trenger ikke ha CS4 fysisk på verken maskin eller DVD, eneste du trenger fra CS4 er nøkkelen. Lenke til kommentar
bjome Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Ble litt usikker. Jeg har Adobe PhotoShop CS4, har anskaffet meg Adobe PhotoShop CS5 upgrade. Da blir spørsmålet, kan jeg avinstallere CS4 først for så å installere CS5, eller MÅ CS4 være installert siden CS5 er en upgrade- versjon? Du oppgir bare produktnøkkel for CS4 først, så CS5. Slik at du trenger ikke ha CS4 fysisk på verken maskin eller DVD, eneste du trenger fra CS4 er nøkkelen. Hjertelig takk! Det var det jeg trodde, men greit å få det bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå