Nux Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei, Har tenkt å reinstalle windows , har masse tull der. Men problemet er at, jeg har et program. Som jeg ikke vil miste, men har mista lisens nummeret..Det går ikke ann å flytte det på minnepenn, da vil ikke Lisens nummeret bli registrert. Det er trolig gjemt et eller annet sted i windows. Hva skal jeg gjøre? Endret 9. desember 2010 av Leif23 Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei, Har tenkt å reinstalle windows , har masse tull der. Men problemet er at, jeg har et program. Som jeg ikke vil miste, men har mista lisens nummeret..Det går ikke ann å flytte det på minnepenn, da vil ikke Lisens nummeret bli registrert. Det er trolig gjemt et eller annet sted i windows. Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt med programleverandøren og legg frem problemstillingen. Jeg har aldri hatt problemer med tilsvarende saker. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Pjeg får ikke kontakt med Dem, har sendt dem flere of flere meldinger de siste månedene. Men ingen respons, kanskje det sammensvarer med at programmet ikke er så kjent? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Pjeg får ikke kontakt med Dem, har sendt dem flere of flere meldinger de siste månedene. Men ingen respons, kanskje det sammensvarer med at programmet ikke er så kjent? Mange programleverandører har også fora hvor du kan forsøke å poste problemet. Ellers er det mange måter å lagre lisensinformasjin på. De fleste metoder benytter registerinfo pluss filer som også kan inneholde info om maskinen programmet er installert på. Det er ganske umulig å si noe mer når en ikke har noen informasjon om hvilket program det gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 siw.exe kan finne dine lisensnummer som er på maskinen... Lenke til kommentar
Nux Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 ja, jeg prøvde ut den, men den viser ikke lisens nummeret til programmet mitt..vet ikke hvorfor..viser bare til windows 7 ...osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 programmer som ikke legger info i registret, bruker å ha lisens info i "om" eller "about". Noen har lisensfiler. Noen programmer har importer/exporter lisen. Om du i første post hadde sagt hvilket program dette gjelder, så ville du kanskje ha fått svar nå. Å si at det er skjeldent program vil ikke gi deg noen svar... Lenke til kommentar
Nux Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Dette gjelder phpdesigner, så hvor ligger den? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Dette gjelder phpdesigner, så hvor ligger den? Du bør vel være litt mer ydmyk her om du ønsker hjelp... En slik tone som det der vil ikke akkurat gjøre slik at folk ønsker å hjelpe deg om de skulle vite svaret. Du har selvsagt søkt på Google ang dette her? Og har du spurt på Facebook sidene dems? De har jo over 2000 medlemmer der, så noen har kanskje svaret på det du lurer på? Jeg ville jo tenkt at det naturlige var å FØRST bruke forum/FAQ/WIKI etc hos produsenten, før man eventuelt spør her. Sjansen er jo større at en av de 2000 som trolig bruker programmet vet noe, mer enn at en vilkårlig person her skal ramle innom tråden din og sitte med svaret. Da må du eventuelt lage en tittel som f.eks sier: phpdesigner ver xxx - hvor finner jeg lisens infoen? Da er det lettere for folk å havne innpå tråden din om de faktisk kjenner til programmet. Og siden du poster tråden din i Windows 7 forumet, tror jo folk dette handler om Windows 7, men dette har jo INGEN ting med Windows 7 å gjøre i det hele tatt. Den burde flyttes herfra... Endret 12. desember 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå