^fmj Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 En bekjent skulle låse opp en tele2 mobil han hadde, men koden han fikk fra tele2 var feil, han prøvde to ganger. Han har nå fått beskjed om at telefonen må sendes inn, er det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Du har vel fem forsøk før telefonen låser seg helt og blir mer eller mindre ubrukelig. Mener føringene fra de fleste operatører (ihvertfall Telenor) er at du ikke forsøker selv mer enn tre ganger før du sender den inn. Men hey, du har krav på å få telefonen opplåst, og klarer ikke Tele 2 å veilede deg slik at du kan gjøre det selv, så blir det vel å sende den inn som en vanlig service. Mao. dekker de eventuell porto begge veier samt arbeid/reparasjon, og du har krav på låneenhet om servicen tar lenger tid enn en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå