Nilsen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg visste ikke engang at et slikt produkt eksisterer en gang! Selv om jeg har utrolig lite bruk for det hehe =P Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hmmm... Siste spørsmålet må være noe galt med, for alle tre alternativer er inkludert ifølge datasheet til begge produktene. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hmmm... Siste spørsmålet må være noe galt med, for alle tre alternativer er inkludert ifølge datasheet til begge produktene. Ja, merkelig. Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ingenting feil med det så vidt jeg ser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva menes med "fri harddisk"? Lenke til kommentar
Gng Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva er en "fri" harddisk? Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ja, hva er en "fri" harddisk egentlig? Utbyttbar kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ja, hva er en "fri" harddisk egentlig? Utbyttbar kanskje? Helt sikkert! Det er det eneste som virker logisk, iallefall. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Eller inkludert harddisk kanskje? Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En fri harddisk er en harddisk som kan gjere nett som den selv vil. Den går rundt i huset ditt om natta og vekker de som sover ol. er bare faenskap med dei.. ikkje noke eg kan anbefale får å seie det slik. OT; Kva er det med hardware.no å formulere så forbanna dårlig får tiden? klarer ikkje dere eller google translate å gjere en god jobb, så skriv det no får guds skyld på engelsk! Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En fri harddisk er en harddisk som kan gjere nett som den selv vil. Den går rundt i huset ditt om natta og vekker de som sover ol. er bare faenskap med dei.. ikkje noke eg kan anbefale får å seie det slik. Jeg tror jeg ville kalt det du tenker på en "frittgående harddisk", eventuelt en "katt". OT; Kva er det med hardware.no å formulere så forbanna dårlig får tiden? klarer ikkje dere eller google translate å gjere en god jobb, så skriv det no får guds skyld på engelsk! Jeg tror rett og slett forbanna dårlig får er vanskelig å definere, eventuelt at tid er vanskelig å definere når man får den (kan man legge den tiden man allerede har, må man eventuelt betale moms osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå