sawfish Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge denne saken men jeg prøver her. Hei. Jeg er lei av kompletts og andre norske nettsider sine fraktpriser. jeg har lyst å prøve noe nytt og lurer på om noen vet om sider man kan kjøpe kjente merkevarer innen elektronikk fra utlandet med fri frakt til Norge. vet om dealextreme Takk for svar! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan jo hente varene hos komplett da. Eller i et av hentelagrene. Tviler på om du får frifrakt, husk det er også toll avgifter! Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Du mener pickup pointene? da må jeg ta toget inn til oslo, noe som koster 200 kr... Jeg kommer bare til å bestille ting som koster under 200. så jeg tror jeg slipper toll og avgifter. Endret 10. desember 2010 av sawfish Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Du sier du ikke hartid til å reise inn til oslo. Men du kan brstille varene dine til et hus i Svergie. Ser ikke den sammenhengen... Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Glem det med svergie da, er ikke så relevant. Pick up point i oslo er så lite sentralt forhold til Tog. Men vet noen om sider? Endret 10. desember 2010 av sawfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå