SanderAKALego Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Heisann Jeg har merket en del merklige ting i Chrome i det siste - For det første når jeg prøver å opne chrome, eller en ny tab får jeg ei feilmelding - Dessuten har den blitt nokså treg (kan være at PCen begynner å bli treg å da men ) Men jeg har søkt etter erroren jeg får i chrome på google og noen sier det er en type maleware. Jeg har sett i HKEY Registeret men fant ikke noe Så jeg håpte noen her har en løsning :/ Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Heisann Jeg har merket en del merklige ting i Chrome i det siste - For det første når jeg prøver å opne chrome, eller en ny tab får jeg ei feilmelding - Dessuten har den blitt nokså treg (kan være at PCen begynner å bli treg å da men ) Men jeg har søkt etter erroren jeg får i chrome på google og noen sier det er en type maleware. Jeg har sett i HKEY Registeret men fant ikke noe Så jeg håpte noen her har en løsning :/ Du kan sjekke her http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=622673c3b4f155d7&hl=en Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har ikke vært borti at denne feilmedlingen er relatert til malware. Bare til ObjectDock som ^ linker til. Men om du ønsker å være sikker så kan du sjekke ut veiledningen. Post loggene i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå