Gå til innhold

Blir dette en god kasse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
s-ata er mindre kabler, mindre rot, raskere overføring. [en harddiskstandard med andre ord]

Helt sant,

Mye dyrere med andre ord?

kanskje 100 lappen dyrere på 7200 rpm 120 gig diskene :D

PS: håper quotinga ble bra. 8)

Edit: greit jeg endra det, så hva jeg hadde gjort feil :D

Lenke til kommentar

I utgangspunktet liker jeg best AMD, dette forde de har best ytelse sett i forhold til ytelse/MHz. Men ettersom prisenene etterhvert har blitt like på likeytende CPU'er, så har jo stillingen blitt litt annen. Og nå når Intel kom med 800MHz FSB, tok ting litt av. Da rykket de et aldri så lite hakk fra på ytelsen, eller det vil si, TPI rating hos AMD, passer ikke lenger mot Intel's reelle hastighet.

Så go 4 P4 med 800MHz FSB, og et passende hovedkort, gjerne Abit, og en Corsairs Twinx pakke med 2 PC3200LL brikker enten en Twinx1024 eller Twinx512 alt etter hvor mye penger du har. De er bare sjef.

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar

Kjøper nå en P4 2.6 800 Mhz FSF, et Abit IC7-G Socket478/800Mhz P4 Hovedkort og 2xKingston 512MB PC3200 DDR Hyper X - 400MHz CL2 DIMM. Blir en ganske god pakke dette her :D

Fant nettopp ut hva den samlede prisen inklusive frakt, moms, miljøavgift og alle andre avgifter som norges regjeringer gjennom mange år har laget blir: 19111,72 kr. Blir litt dyrt, men det er nok verdt det (håper jeg)

Lenke til kommentar
Quotinga feila her også. Tror vi må ta et lite kurs :wink: :

Når man skal sitere en bruker skriver man

det personen sa
:D

Edit: Du har fikset på det du. Juks!

Vet det men når du trykker sitat på innlegget skall jo dette komme automatisk men det gjorde det ikke på det forrige innlegget så derfor måtte jeg inn og fikse litt :)

Lenke til kommentar
Kjøper nå en P4 2.6 800 Mhz FSF, et Abit IC7-G Socket478/800Mhz P4 Hovedkort og 2xKingston 512MB PC3200 DDR Hyper X - 400MHz CL2 DIMM. Blir en ganske god pakke dette her :D

Fant nettopp ut hva den samlede prisen inklusive frakt, moms, miljøavgift og alle andre avgifter som norges regjeringer gjennom mange år har laget blir: 19111,72 kr. Blir litt dyrt, men det er nok verdt det (håper jeg)

Går ut fra at du har alt som stod i første post med i prisen og ikke bare det du nevner her for da har du regnet feil

Lenke til kommentar
I utgangspunktet liker jeg best AMD, dette forde de har best ytelse sett i forhold til ytelse/MHz. Men ettersom prisenene etterhvert har blitt like på likeytende CPU'er, så har jo stillingen blitt litt annen. Og nå når Intel kom med 800MHz FSB, tok ting litt av. Da rykket de et aldri så lite hakk fra på ytelsen, eller det vil si, TPI rating hos AMD, passer ikke lenger mot Intel's reelle hastighet.

Så go 4 P4 med 800MHz FSB, og et passende hovedkort, gjerne Abit, og en Corsairs Twinx pakke med 2 PC3200LL brikker enten en Twinx1024 eller Twinx512 alt etter hvor mye penger du har. De er bare sjef.

-Chief- blink.gif

litt off topic bare, hva har ytelse/mhz noe med noe å gjøre egentlig?

Lenke til kommentar

Går ut fra at du har alt som stod i første post med i prisen og ikke bare det du nevner her for da har du regnet feil

Jada, dette var bare et svar på den forrige posten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...