EirikYeah Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei! Jeg og noen venner lurer på en ting. Er det mulig å få bestilt brett med brus eller energidrikker direkte fra fabrikanten? Kan jeg f.eks kontakte et lager i England og bestille et brett med Monster Energy og få det sendt til Norge? Eller er det ulovlig? Kan jeg bestille brett med brus eller energidrikker fra norske lagre? Håper noen forstår hva jeg spør om og kan hjelpe meg . Endret 9. desember 2010 av EirikYeah Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ulovlig? Nei. Toll? Sannsynligvis ja. Er ganske sikker på at du kan bestille brett med brus ja. Du kan iallfall kjøpe det på butikken, så jeg går utifra at du kan bestille også.. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Men blir det noe billigere? Vet du om noen nettsider hvor jeg kan kjøpe brus? Har prøvd Amazon, men de shipper ikke til Norge. Har aldri likt eBay; blitt svindlet for mange ganger, så den styrer jeg unna. Lenke til kommentar
Suksessfull Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hør med den/de lokale butikkene, spørr om de kan gjøre et spesialuntak. Dette gir fordeler fordi når butikken bestiller mye(altså alle andre varer + det dere har bestilt) får de billigere fraktpris enn det dere må betale for frakten hvis dere hadde bestilt direkte fra produsenten vil jeg tro, og i tillegg siden dere har planer om å kjøpe mange varer så hør om det er mulig å få et avslag. Ville på forhånd gått i direkte kontant med produsenten og hørt med de ang pris og frakt. Så kunne dere sammenliknet : ) Endret 9. desember 2010 av Suksessfull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå