Miamor Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok, var det jeg håpet å høre! Hehe Kan jeg bare få spørre om det var du som tok initativ til fysisk kontakt først? I så fall, hvor tidlig gjorde du det? Jeg har som sagt ikke så mye erfaring rundt dette området... tehe Neida, men det kommer jo an på hva dere holder på med og hva du faktisk har lyst til? Ikke minst hva du legger i fysisk kontakt.. Er det å sitte i armkroken, kysse, mer..? Mitt beste tips: slapp av! Lenke til kommentar
Gjest Kine Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg vet ikke hvor jeg har han, men det får jeg heller ta opp siden når jeg blir bedre kjent med han. Tja, tenker på flørting... Som å ligge i armkrok, nusse litt, kjærtegne, holde hender osv. Ikke noe sex Jepp, det skal jeg vet du ^^ Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Når jeg satte i gang med å flørte? Jeg er ganske flørtete som person, så om det er noen jeg liker så gir jeg dem alltid litt ekstra oppmerksomhet. Kommer jo også litt an på om jeg ser på han som en seriøs kandidat og er veldig betatt. Da drøyer jeg det nok litt, men allikevel.. Viser jo at jeg er meget interessert. Kjøp en god vin og inviter han på besøk da vel. Lag en litt romantisk stemning, med rolig musikk og stearinlys. Småflørt, sett deg inntil han.. se hvordan han reagerer Kan jo godt være han kysser deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå