Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette veldig dumt å gjøre?

Gjest Kine

Anbefalte innlegg

Hei folkens. :) Jeg holder på med en, tror jeg... vet ikke helt hvor jeg har han. Har møtt denne unge mannen 1 gang (møtte han via nettet) og vi har ganske bra kjemi. Han ville treffe meg igjen nå til helgen... jeg bare lurer på om jeg skal ta inatitivet til å holde rundt ham denne gangen, når vi står ute og venter på bussen eller noe? Og se han i øynene å smile... i håp om at han gir meg et lite kyss. Dette hørtes litt teit ut, men.. :p

Ville dere gutter bli skremt om en jente dere holder på, hadde gjort dette, etter kun 1-2 "dater"?

Er det for tidlig av meg å gjøre dette? Vi kjenner jo trossalt hverandre ikke såå godt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bare lurer på om jeg skal ta inatitivet til å holde rundt ham denne gangen, når vi står ute og venter på bussen eller noe?

...

Ville dere gutter bli skremt om en jente dere holder på, hadde gjort dette, etter kun 1-2 "dater"?

Han spurte forresten om jeg ville ligge i armkroken hans sist, så tenkte JEG kunne ta inatitivet denne gangen...(?)

Heh, hva tror du? ;)

Lenke til kommentar

Tja... Regner med "ja"? :p Har så gjerne lyst til å holde rundt han og se han i øynene i håp om at han kysser meg når han skal følge meg til busstoppet hjem igjen, Jeg er bare redd for at dette er for tidlig å gjøre og jeg vil ikke skremme han bort da jeg kun har møtt han 1 gang tidligere... Vil spille kortene mine riktig denne gangen. Hmm..:)

Lenke til kommentar

Hei folkens. :) Jeg holder på med en, tror jeg... vet ikke helt hvor jeg har han. Har møtt denne unge mannen 1 gang (møtte han via nettet) og vi har ganske bra kjemi. Han ville treffe meg igjen nå til helgen... jeg bare lurer på om jeg skal ta inatitivet til å holde rundt ham denne gangen, når vi står ute og venter på bussen eller noe? Og se han i øynene å smile... i håp om at han gir meg et lite kyss. Dette hørtes litt teit ut, men.. :p

Er det for tidlig av meg å gjøre dette? Vi kjenner jo trossalt hverandre ikke såå godt..

Altså, hvis kjemien og stemninga er der har ikke 1-2 "dater" noe å si. Dere kunne likegjerne kysset og holdt rundt hverandre første kvelden. Hvis han er interessert i deg så vil han ikke bli skremt, han vil bare synes det er fantastisk.

Lenke til kommentar

Nei det er vel ikke det.

Sett deg inn i denne mannens situasjon, hadde du blitt skremt om jeg hadde stått tett inntil deg og holdt deg forsiktig rundt?

Vel, det er litt vanskelig for meg å sette meg inn i denne mannens situasjon sånn helt uten videre, siden mitt eneste forhold til ham er det du skriver her på forumet. Ut ifra formuleringene dine så tror jeg ikke jeg hadde blitt skremt...

Lenke til kommentar

Tror veldig få personer faktisk blir redde om du faktisk tar initiativ. Det verste som kan skje er at han avviser deg. Allikevel har han jo spurt om du vil ligge i armkroken hans.. Vet ikke helt hvor gamle dere er, men tipper dere er litt unge?

Tipper dere begge to er litt sjenerte :) Jeg hadde tatt sjansen

Lenke til kommentar

Nei, får håpe at han ikke blir skremt! Ja, han var litt sjenert sist, men han hadde ingen problemer med å holde samtalende gående så flink som han er, hehe.

Jeg bare føler at det kanskje er tidlig å gjøre sånt, og at han da vil automatisk tro at jeg er lett å få på kroken... Men det er sikkert bare meg. :)

Jeg er 18, han er 25.

Lenke til kommentar

Hvis han er 25 år så blir han nok garantert ikke skremt :)

Det går nok helt fint! Jeg er på hans alder og har i grunn aldri opplevd noen gutter som har blitt satt ut om jeg har vist initiativ.

Han er jo voksen, uansett hva som skjer så reagerer han jo ikke som en fjortiss lengre :)

Lenke til kommentar

Ok, var det jeg håpet å høre! Hehe :)

Kan jeg bare få spørre om det var du som tok initativ til fysisk kontakt først? I så fall, hvor tidlig gjorde du det? :)

Jeg har som sagt ikke så mye erfaring rundt dette området... tehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...