Khaffner Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg har en HTC Hero og en Samsung Galaxy Tab. Heroen skal fungere som mobiltelefon med internett, Taben klarer seg med kun internett. Men det hadde vært greit å kunne aktivere tlf/sms funksjonalitet ved behov. Ellers trenger jeg ikke så mange ringeminutter. Sender i snitt 5 sms hver dag, og jeg tipper at 500MB/mnd holder. Bruker Internett stort sett der jeg har wifi. Trenger altså to SIM-kort. Er åpen for alle operatører. Forslag? Hva med alle de kampanjene med fri bruk for tiden? Hva anbefaler dere? Endret 9. desember 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) FlexiTalk (NetCom) med mobilt bredbånd hele tiden (6gb) som tilleggstjeneste (halv pris i ett år om man bestiller før 31. Desember - 124.50pr mnd) derpå trenger man tjenesten mobil bredbånd tvilling (30kr pr mnd) som gjør at surfing og tale fungerer sømløst om hverandre. Med vanlig tvilling-tjeneste taper man ofte anrop hvis man surfer med delsim. Tror ikke andre operatører har en tilsvarende tjeneste....enda (?) Noen som vet sikkert? Dette blir muligens noen kroner dyrere enn fri-bruk-kampanjer hos chess, tele2 og andre (kommer vel an på hvor mye du bruker telefonen utover data), men tjeneste fungerer i allefall bra dersom det teller i vurderingen din. Alternativ hos Netcom : ucan2 fastpris small m samme tjenester som beskrevet over. jobber i Netcom dersom noen fremdeles skulle være i tvil etter dette innlegget Endret 9. desember 2010 av Lorimar Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) slettet Endret 9. desember 2010 av Lorimar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå