Nala Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! jeg har en Htc diamond 2, bare som det er sagt, noen som vet åssen man bytter telefon svareren? Håper på svar! Takk Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ring mobilsvar fra ditt nummer og følg menyen. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Følg menyen? Nr til mobilsvar? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg anntok at du ville endre meldingen i din mobilsvar. Hva nøyaktig vil du gjøre? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg anntok at du ville endre meldingen i din mobilsvar. Hva nøyaktig vil du gjøre? Ja, jeg ville bytte ut den telefonsvareren fra telenor, til en jeg kan lage selv. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da ringer du din mobilsvar som sannsynligvis har nummeret: 91509001 Og følger instruksjonen i menyen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/mobilsvar/index.jsp Ring 915 09 002 fra din mobiltelefon om du vil legge inn ny eller endre din personlige velkomsthilsen. Endret 9. desember 2010 av Mr D Lenke til kommentar
Nala Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Okay, takk får svar, dette var vist ikke tiljengelig etter kl 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå