Gå til innhold

Black ops fps drops med bra hardware.

Anbefalte innlegg

Hei, eg har hatt noen problemer med at fps'n min dropper ned til 1-3 i starten på ett game

og 20-40 senere. Min FPS skal ligge på 75 fps stable(min refresh rate av skjerm)

mitt hardware er

AMD phenom x1055T processor med 3.61 ghz.

8GB ram men eg har 32 bit OS(fail) så eg får brukt 3.12

ATI Radeon HD 5850 grafikk kort.(OC litt)

Har googlet litt og funnet ut at andre har samme problem som meg, men de postet det de første

1-3 dagene av release. Og det ble patched da. så nå vet eg ikkje hva som er galt.

økte prioriteten på task manager til "high" og da ble det LITT bedre. ikkje mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se om core og minne klokken på kortet går ned mens du spiller. Det skjer av og til med meg når jeg har oppe google chrome i bakgrunnen. Har 5850 jeg også. Bare lukk alle 2D programmer så skal det klokke seg opp igjen. evt. last ned eldre drivere. 10.6 eller eldre.

Lenke til kommentar

Se om core og minne klokken på kortet går ned mens du spiller. Det skjer av og til med meg når jeg har oppe google chrome i bakgrunnen. Har 5850 jeg også. Bare lukk alle 2D programmer så skal det klokke seg opp igjen. evt. last ned eldre drivere. 10.6 eller eldre.

det funkerte fint å ta ned alle 2d programmer(bortsett fra skype, men eg minimerte det) og task manager.

Eg har faktisk hatt noen problem med de nye driverene 10.11 på CCC.

har du hatt noen problemer? den ene skjermen min får noen ganger noen lange streker på langs med forstyrret bilde.

OT

men takk ellers for tips.

Lenke til kommentar

Eg har faktisk hatt noen problem med de nye driverene 10.11 på CCC.

har du hatt noen problemer? den ene skjermen min får noen ganger noen lange streker på langs med forstyrret bilde.

OT

Dette kan enten være artifact produsert av skjermkortet eller en pixelfeil i skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...