DrErling Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har en Lenovo T500 med windows 7 enterprice 64bit, alle oppdateringer fra windows update, siste BIOS update. Modellen er 2055-3AG. Jeg har problemer med at strømstyring ikke fungerer særlig godt. Å lukke igjen lokket på maskinen gjør ofte ingenting, den går ikke i standby-modus selv om jeg har satt den til å skulle gjøre det. Hvis jeg går fra maskinen uten at den står i docking, eller har strømtilkoblingen i så "kjører den til den står", altså batteriet er tomt og maskinen slår seg av, med medførende "unexpected shutdown detected". Noen som har tips? Det er jo en massivt mye brukt firma-maskin på linje med T61 og den nyere T510. Hva kan være feil? Harddisken er forresten en intel 120GB SSD med siste firmware fra intel. DrE Lenke til kommentar
Toad Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bruker du den thinkpad power manager eller hva det var den het? Isåfall er min erfaring med den at den er helt j*vla ubrukelig, og burde avinstalleres asap, forøvrig ikke ulikt resten av medfølgende thinkpad software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå