krizz95 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei, har en htc hd2, som jeg plages noe grusomt med. i det siste har den bynnt å tulle med at den som regel ikke vil ha dekning, slik at jeg ikke får ringe, sende meldinger eller noe slikt, når jeg ikke får dekning står det kun tre prikker å går under signal tegnet, noe som visst nok indikerer at den søker etter nettverk. men av og til føler den plutselig for å gi meg dekning, så går det en stund, så er den borte igjenn.. Veldig irriterende. har prøvd hardreset, soft reset, prøvd sim i annen telefon, prøvd annet sim i hd2'en uten noe reslultat.. får dekning på sim kortetne, men ikke på telefonen. Når jeg går inn i innstillinger ->avansert->personlig->telefon, å klikker på nettverk, derreter på finn nettverk kommer det bare opp: Kan ikke lese innstillinger fra nettverket. Prøv å lese inntillinger senere, eller koble fra datatilkoblingen og prøv på nytt. Forslag anyone ? Takker for raske svar på forrhånd! Endret 9. desember 2010 av krizz95 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sjekk på htc.com om det finnes oppgraderinger av SW i telefonen. Kjør "tøm lagring" for å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger (alle data i telefonen blir slettet). Hvis det forsatt feiler -> telefon på rep. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 har nyeste oppdatering har tatt hard reboot, som sletter alt på telefonen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvis det forsatt feiler -> telefon på rep. Lenke til kommentar
Lord Lucifer Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ett av problemene på HTC HD 1 og 2 er at det er en dårlig radio sender på apparatet. Så hvis ikke en ROM oppgradering ikke fungerer, er det bare å sende den til rep, for å bytte MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå