redmix80 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Heisann Bestilte denne --> https://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...5&view=detailed på torsdagen for 590,-. Er det noen som har erfaringer med denne, og er den verdt pengene? Takker for alle innspill. mvh Hartvig Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jada, dette er en grei prosessor til den prisen. Jeg tar det for gitt at du ikke har hovedkort som støtter Barton, i tilfelle du det har, burde du gått for XP2500+. Har selv Palomino-versjonen av XP2000+ og er godt fornøyd (dog med noe høy temperatur i sommervarmen). Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Takk for kjapp respons HK'et mitt regner jeg med ikke takler Barton's hastighet Har et MSI KT3 Ultra (MS-6380E), der står i manualen at det takler opptil Xp 2100+ (går ut fra at det takler litt mere hvis jeg flasher BIOS'n) Hva er forskjellen på Palomino og T-Bred? mvh Hartvig Lenke til kommentar
TRS Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 T-Bred er litt lengre og ikke minst litt kaldere etter som jeg har forstått. Har det samme hovedkortet og cpu i en gammel maskin med en Thermalright SLK900U på (ja den passer HELT FINT på dette hovedkortet) og en 19db papst vifte. er nå 20-25ºC ca i rommet og cpu'en ligger på 40ºC idle Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bare til orientering, på MSI's hjemmeside står det at dette hovedkortet støtter opp til og med Throughbred XP2600+. Når det gjelder forskjellen på T-bred og Palomino, så er hovedforskjellen her at Palomino er utviklet på 0.18u-teknologi mens T-bred er 0.13u. Dette fører til at Palomino har større kjerne, og dermed mere varmeutvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå