Oskov Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Var det så at diskusjon.no hadde et guild? Hvor, og hvordan går det? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror det har vært snakk om før, men aldri blitt noe av eller gikk vel rett i dass. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tror de er på Outland elns. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Guildet Dovregubben på Outland. Men det ser i grunnen dårlig ut, er vel bare jeg og et par til som er aktive. Jeg husker ikke riktig hvem som var initiativtaker til guildet, men det er lite aktivitet der nå i alle fall. Vurderer å flytte karakteren(e) mine til mindre fulle serverer; er håpløst å komme inn etter fem nå for tiden (skjønner jo at det er pga. cata, men om det ser ut til å vedvare gidder jeg ikke vente i kø på 2000 + hver eneste kveld). Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Outland er jo eldgammelt. Det er Cataclysm så gjelder nå. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Oxygen07, jeg skjønner ikke hva du gjør her på dette forumet. Hver eneste post er trolling fra din side. Eller så må du være helt retard! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå