MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg sitter her med et kåmpjuterpiano i Nexus2 (Plugin til FL) Og når jeg spiller opptil 32 forskjellige toner så begynner lyden å hakke. Lyden går ikke ut av takt, men det er klikkelyder i høyttalerne mine. (Kan kanskje ha noe med at jeg har integrert lydkort i hovedkortet og ikke i pianoet). Sånn ser det altså ut. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
MrChimeric Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Options -> Audio Settings På Audio Settings skrur du bare opp verdien på 'Buffer Length' til du er fornøyd. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Så lettvint, faktisk... Haha takk! reps Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Options -> Audio Settings På Audio Settings skrur du bare opp verdien på 'Buffer Length' til du er fornøyd. VEit du forresten hvordan jeg kan binde forskjellige lyder til samme keyboard...? Har et M-Audio KeyRig 49, any ideas? Lenke til kommentar
MrChimeric Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hmm. Er ikke helt sikker på om jeg forsto spørsmålet. Om du vil binde ulike channels til et 'keyboard' kan du bruke Layer. Så stegene blir da: 1. Channels -> Add one... -> Layer 2. Marker lydene du vil ha i Step Sequencer (F6) 3. Gå til Layers og klikk på Set Children. Håper det er dette du lette etter. Mvh, Marius. Endret 3. januar 2011 av MrChimeric Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Tjah, det kom hvertfall med det der også! Tror ikke det var helt det jeg mente. La oss si at dette "|" representerer tangenter. "1" er Grand Piano, og "2" er Pan Flute. 1||||||||||||||2|||||||||||||| Fra en og fram til to vil jeg ha Grand Piano, og fra 2 og helt til siste tangent til jeg ha Pan Flute. Lenke til kommentar
MrChimeric Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Åja. Beklager, det har jeg aldri testet selv, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det foregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå