Brian Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei Aner ikke hvor jeg skal poste, men prøver. Av en eller annen grunn har Conduit toolbar'n blitt installert på pc'n. Siden programmet suger balle og kuk lar det seg ikke avinstallere. Eller det er rettere sagt slettet i windows, og firefox, men er der enda. Sletta firefox og la det inn på nytt, og fortsatt er det der! Så ett eller annet om uninstall-tool, men er skeptisk til å installere annet crap som kansje er enda værre for å bli kvitt dritten. Forslag? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 bah, nevermind. Hvorfor får jeg det alltid til ETTER jeg har posta. Var noe jævla herk å bli kvitt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skriv gjerne hvordan du fikk det til så andre kan ha nytte av det senere Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Fikk ordnet det da jeg sletta alle plug-ins som jeg ikke var helt sikker på hva var. Den lå tydeligvis under et annet navn, english... ett eller annet. Når jeg sletta denne forsvant hele greia plutselig, og toolbaren var borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå