t-paul Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hva funker best? :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Mac OSX eller hva det nå heter er for MAC. Win XP er for PC-er. Mac OSx går ikke ann å bruke på en X86..så vidt jeg vet.. :smile: Lenke til kommentar
FunC Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Kommer jo helt ann på hva du skal bruke det til. Personlig liker jeg ikke Mac i det hele tatt. Syns det er alt for tungvindt brukergrensesnitt. Men det er vel smak og behag. HAr jobba en del med mac i 4-5 mnder nå, og liker det fremdeles ikke. Skjønner heller ikke dem som sier at mac er mer stabilt en win... Personlig liker jeg winxp bedre. Men det er jo smak og behag. Beste er vel for deg og teste og finne ut hva som funker best for deg. Begge deler er forøvrig fine og "fancy" OS'er :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Du finner sikkert en emulator til osx et eller annet sted på nettet hvis du absolut vil :smile: Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 15:06, SintBrus skrev:Mac OSX eller hva det nå heter er for MAC. Win XP er for PC-er.Mac OSx går ikke ann å bruke på en X86..så vidt jeg vet.. :smile: Så Apple har altså ikke gjort OS X versjonen for x86 enda? Hørte rykter.. Vel vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå