Kjosennnn Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Har planer om å kjøpe ny telefon. Den ska ha Full tastatur og kamera. Har sett på Sony Ericsson Vivaz Pro, er den noen problem med den? Pris maks 3000 Skal kjøpes uten abonnement. Endret 9. desember 2010 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vurdert Nokia E7? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e7 Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene. Cliffnotes: -mye lagringsplass -4" skjerm -fulltastatur -godt kamera -god byggekvalitet -gode synkroniseringsløsninger Alternativt er Desire Z og Samsung Galaxy 551 verdt å se på. Vil ikke anbefale Vivaz Pro pga operativsystemet. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vurdert Nokia E7? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e7 Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene. Det er ingen verdens ting som tyder på at E7 får den prisen du antyder. Foreløpig antatt pris er 495€, dvs 3955 NOK før MVA + +. Desire Z som du også anbefaler koster mer enn èn tusenlapp over budsjettet til TS. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Er Nokia N97 mini god? Nokia E7 Ser veldig fin ut men det skal være en jule gave. Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen? Styr unna Vivaz. mange som sliter med den, desverre. Har også inntrykk av at n97 mini er nokså plundrete, men har skåret bra i tester. nokia C6 er innenfor budsjettet, men vet ikke noe særlig om den annet enn litt labre tester. Den billigste og mest pålitelige fulltastatur mobilen nå er muligens x10mini pro. Liten skjerm og litt puslete batteri, ellers sjarmerende og nokså bra har jeg inntrykk av. ok kamera har den også... Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hvilken telefon er bra som har Full tastatur? Tar bort budsjetet da. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvilken telefon er bra som har Full tastatur? Tar bort budsjetet da. Alternativt er Desire Z og Samsung Galaxy 551 verdt å se på. 551 - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612572 Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hvilken telefon er bra som har Full tastatur? Tar bort budsjetet da. Alternativt er Desire Z og Samsung Galaxy 551 verdt å se på. 551 - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612572 Er den ny eller gammel? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Den kom ut for noen uker siden, mulig det nærmer seg et par måneder. Relativt ny uansett med grei hardware og bra software Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Den kom ut for noen uker siden, mulig det nærmer seg et par måneder. Relativt ny uansett med grei hardware og bra software Er kameraet godt på den? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er ok vil jeg tro. Til den prisen finner du ikke awesome kameraer kombinert med ny og god programvare med unntak av hvis du finner N8 på tilbud Google litt rundt Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Har sett litt på HTC Desire Z. Er den bedre enn 551? Ingen problemer med den? Eller er det andre telefoner som er bedre i den priskallsen med tastatur. Endret 10. desember 2010 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vurdert Nokia E7? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e7 Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene. Det er ingen verdens ting som tyder på at E7 får den prisen du antyder. Foreløpig antatt pris er 495€, dvs 3955 NOK før MVA + +. Desire Z som du også anbefaler koster mer enn èn tusenlapp over budsjettet til TS. Ferrek har rett. Ergo er Desire Z en god del for dyr. Hva er galt med 551? Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Vurdert Nokia E7? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e7 Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene. Det er ingen verdens ting som tyder på at E7 får den prisen du antyder. Foreløpig antatt pris er 495€, dvs 3955 NOK før MVA + +. Desire Z som du også anbefaler koster mer enn èn tusenlapp over budsjettet til TS. Ferrek har rett. Ergo er Desire Z en god del for dyr. Hva er galt med 551? Er kameraet på 551 bedre enn Desire Z? Batteri tid hvem er best? Er den noen kjente problemer med Desire Z? Tror det blir den for 551 er ikke på lager noen plasser jeg har sett. Endret 11. desember 2010 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 551 har dårligere kamera og mer batteritid. Den er lettere, mindre og har bedre tastatur. Desire Z har fått ganske lunken kritikk rundt omkring, i hovedsak på grunn av for mange valg til ting og klønete oppsett. I tillegg er den nesten dobbelt så dyr... Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Er det andre tellefoner som er gode med full tastatur? Er det noen som vet hvor jeg kan finne 551 på lager? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Siden det virker som om du har dårlig tid ville jeg bare gått for Desire Z hvis du ikke synes den er for dyr Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Siden det virker som om du har dårlig tid ville jeg bare gått for Desire Z hvis du ikke synes den er for dyr Skal være jule gave. Men er det noen feil med Desire Z? Dan tenker jeg ikke på prisen. HTC Touch Pro 2 er den god? er nesten samme pris som Desire Z. Endret 11. desember 2010 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Desire Z har så langt ikke fått noen feil rapportert. Det er en ny telefon og dermed er det vanskelig å besvare spørsmål om stabilitet etc som kan betraktes som feil. Touch Pro 2 ville jeg holdt meg langt unna. Ser ingen reelle alternativer for din situasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå