Gå til innhold

Ny mobil til maks 3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurdert Nokia E7? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e7

Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene.

Cliffnotes:

-mye lagringsplass

-4" skjerm

-fulltastatur

-godt kamera

-god byggekvalitet

-gode synkroniseringsløsninger

Alternativt er Desire Z og Samsung Galaxy 551 verdt å se på. Vil ikke anbefale Vivaz Pro pga operativsystemet.

Lenke til kommentar

Den kommer snart til Norge (og resten av verden) og den kommer med all sannsynlighet til å ligge rundt 3,000 kr, noe som er veldig god verdi for pengene.

Det er ingen verdens ting som tyder på at E7 får den prisen du antyder. Foreløpig antatt pris er 495€, dvs 3955 NOK før MVA + +. Desire Z som du også anbefaler koster mer enn èn tusenlapp over budsjettet til TS.

Lenke til kommentar

Noen?

Styr unna Vivaz. mange som sliter med den, desverre.

Har også inntrykk av at n97 mini er nokså plundrete, men har skåret bra i tester. nokia C6 er innenfor budsjettet, men vet ikke noe særlig om den annet enn litt labre tester. Den billigste og mest pålitelige fulltastatur mobilen nå er muligens x10mini pro. Liten skjerm og litt puslete batteri, ellers sjarmerende og nokså bra har jeg inntrykk av. ok kamera har den også...

Lenke til kommentar

Det er ingen verdens ting som tyder på at E7 får den prisen du antyder. Foreløpig antatt pris er 495€, dvs 3955 NOK før MVA + +. Desire Z som du også anbefaler koster mer enn èn tusenlapp over budsjettet til TS.

Ferrek har rett. Ergo er Desire Z en god del for dyr. Hva er galt med 551?

Lenke til kommentar

Ferrek har rett. Ergo er Desire Z en god del for dyr. Hva er galt med 551?

Er kameraet på 551 bedre enn Desire Z?

Batteri tid hvem er best?

Er den noen kjente problemer med Desire Z?

Tror det blir den for 551 er ikke på lager noen plasser jeg har sett.

Endret av Kjosennnn
Lenke til kommentar

551 har dårligere kamera og mer batteritid. Den er lettere, mindre og har bedre tastatur. Desire Z har fått ganske lunken kritikk rundt omkring, i hovedsak på grunn av for mange valg til ting og klønete oppsett.

I tillegg er den nesten dobbelt så dyr...

Lenke til kommentar

Siden det virker som om du har dårlig tid ville jeg bare gått for Desire Z hvis du ikke synes den er for dyr :)

Skal være jule gave.

Men er det noen feil med Desire Z?

Dan tenker jeg ikke på prisen.

HTC Touch Pro 2 er den god? er nesten samme pris som Desire Z.

Endret av Kjosennnn
Lenke til kommentar

Desire Z har så langt ikke fått noen feil rapportert. Det er en ny telefon og dermed er det vanskelig å besvare spørsmål om stabilitet etc som kan betraktes som feil.

Touch Pro 2 ville jeg holdt meg langt unna. Ser ingen reelle alternativer for din situasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...