Cuneax Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Monster gir ut Daft Punk Tron: Legacy Edition-hodetelefoner. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Dette er første gangen monster bruker lys på sine hodetlefoner" Dette er en trist dag med andre ord.. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fant en feil. "Et selskap som er mest kjent for å svindle godtroende kabel-kunder" skulle de jo selvfølgelig stått. Og samtidig forlanger de at BestBuy-ansate lyver til kundene sine for å kjøpe "bedre" HDMI-kabler. Fysj. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Og jeg som synes JEG hadde litt for flashy headset. Ville ikke gått rundt med det her. Lyden er sikkert ikke noe å skryte av heller. Jeg venter heller på Hannah Montana-edition hodetelefonene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slik ser de tre siste hodesettene som har blitt omtalt på Audiovisuelt ut; Er dette en AV-side eller en moteblogg? 2 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 LarsP, tror det har mer med hvordan det som blir gitt ut for tiden ser ut. Dessverre. (selv om det Tron-headsettet så litt stilig å ha ved siden av oppsettet mitt) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det snedige er jo at de faktiske toppmodellene faktisk ser langt bedre ut også. Lydkvaliteten er det naturligvis ikke noe poeng i å snakke om. Her har vi noen referansesett som er vakre å se på: Hifiman HE-5LE: Audeze LCD-2: Ultrasone Edition 8LE: Beyerdynamic Tesla HP5: Denon AH-D7000: Stax Omega II: TOO MUCH WANT! :!: 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 DAFT PUNK! OMG! Men headsettet såg litt fjortiss ut. Lenke til kommentar
Sujit Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gotta love Daft Punk! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Til tross for at jeg har Daft Punk i mitt hjerte, tviler jeg sterkt på at jeg noen gang kommer til å kjøpe disse... Surround-utgave av TRON: Legacy-lydsporet derimot - det kunne jeg tenke meg! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, personlig synes jeg de såg flotte ut da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det skremmende er at jeg nå har usannsynlig lyst på disse tacky hodetelefonene. :| Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Wooh, tar på meg desse og stikker på hard dance mania event og bare vasser i damer Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Wooah, dette stativet var utrolig strøkent. Hvor får man kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er tyske Sieveking som lager de. Selges blant annet her og her. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Må si at det er trist at to så flotte ting kan skape noe så forferdelig, ser jo ut som noe han fjortissen i "Freestyler" videoen kunne ha på seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Øy, han kidden er jo awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg