Gå til innhold

Hjelp til å få en rolig gaming pc


paali10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kansje ikke det beste. Men det er mye for pengene. Man får en følelse av suround under bruk synes jeg.

Jeg bruker et med det medfølgende lydkortet som er fint og koble i feks laptop hvis du er ute og reiser da dette gir veldig skarp lyd i forhold til innebygde lydkort i maskiner generelt.

 

Selve headsettet er av god kvalitet og er ikke ubehagelig og ha på seg. Det sitter ikke for løst og heller ikke for stramt.

 

Det ehar det noen andre brukbare ting steelseries har lagt til. Det ene er volumkontrll men muligheten for og slå av mic er også der. Kabelen er av en slitesterk type.

 

God jul og godt nyttår

 

Mvh

 

William

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Nei det tviler jeg på. For og få suround på et slikt headset må man ha separate høytalere. Mens på et headset er det bare en kabel.

 

Men også kommer det gjerne statisk støy (knitring/pip i høytalere) fra slike innebygde lydkort. Som normalt er umulig og fjerne.

 

Steelseries ut ifra hva jeg har erfart har ikke dette på sine medfølgende lydkort. Jeg vet nå ikke helt hvordan Corsair er på dette fordi jeg ikke har brukt det headsettet. Men i allefall er det billigere og gå for en slik løsning enn et dyrt internt lydkort.

 

Mvh

William. A. R

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Nei det tviler jeg på. For og få suround på et slikt headset må man ha separate høytalere. Mens på et headset er det bare en kabel.

 

Men også kommer det gjerne statisk støy (knitring/pip i høytalere) fra slike innebygde lydkort. Som normalt er umulig og fjerne.

 

Steelseries ut ifra hva jeg har erfart har ikke dette på sine medfølgende lydkort. Jeg vet nå ikke helt hvordan Corsair er på dette fordi jeg ikke har brukt det headsettet. Men i allefall er det billigere og gå for en slik løsning enn et dyrt internt lydkort.

 

Mvh

William. A. R

 

 

Så du anbefaler å gå for Steelseries? Med USB? (skal ha 7.1 surround)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...