paali10 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Steelseries siberia v2 er et godt alternativ. Har hørt at det ikke er så bra, feks her: (les oppe i venstre gjørne, i begynnelsen) Er det et bra headset? (skal brukes til spill og musikk) Lenke til kommentar
Khani Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Det er kansje ikke det beste. Men det er mye for pengene. Man får en følelse av suround under bruk synes jeg. Jeg bruker et med det medfølgende lydkortet som er fint og koble i feks laptop hvis du er ute og reiser da dette gir veldig skarp lyd i forhold til innebygde lydkort i maskiner generelt. Selve headsettet er av god kvalitet og er ikke ubehagelig og ha på seg. Det sitter ikke for løst og heller ikke for stramt. Det ehar det noen andre brukbare ting steelseries har lagt til. Det ene er volumkontrll men muligheten for og slå av mic er også der. Kabelen er av en slitesterk type. God jul og godt nyttår Mvh William Endret 26. desember 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Hei igjen, jeg har sett litt på Corsair HS1: http://www.corsair.com/products/hs1/default.aspx Bør jeg gå for Corsair HS1 i stedet for Siberia V2 USB? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har innebygd 7.1 surround lyd i hovedkortet mitt. Bør jeg gå for usb eller 3.5 jack? Vist jeg kjøper et headset med jack vil det da bli 7.1 surround pga hovedkortet mitt? Takk! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Nei det tviler jeg på. For og få suround på et slikt headset må man ha separate høytalere. Mens på et headset er det bare en kabel. Men også kommer det gjerne statisk støy (knitring/pip i høytalere) fra slike innebygde lydkort. Som normalt er umulig og fjerne. Steelseries ut ifra hva jeg har erfart har ikke dette på sine medfølgende lydkort. Jeg vet nå ikke helt hvordan Corsair er på dette fordi jeg ikke har brukt det headsettet. Men i allefall er det billigere og gå for en slik løsning enn et dyrt internt lydkort. Mvh William. A. R Endret 2. januar 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Nei det tviler jeg på. For og få suround på et slikt headset må man ha separate høytalere. Mens på et headset er det bare en kabel. Men også kommer det gjerne statisk støy (knitring/pip i høytalere) fra slike innebygde lydkort. Som normalt er umulig og fjerne. Steelseries ut ifra hva jeg har erfart har ikke dette på sine medfølgende lydkort. Jeg vet nå ikke helt hvordan Corsair er på dette fordi jeg ikke har brukt det headsettet. Men i allefall er det billigere og gå for en slik løsning enn et dyrt internt lydkort. Mvh William. A. R Så du anbefaler å gå for Steelseries? Med USB? (skal ha 7.1 surround) Lenke til kommentar
Khani Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, det er iallefall det jeg ser på som det billigste og beste alternativet utifra mine egne erfaringer. William Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå