ReaveЯ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Jeg har akkurat kjøpt ny skjerm (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710) og oppløsning på skjermen som er anbefalt er 1920x1080, men den oppløsning tilpasser ikke skjermen..hva skal jeg gjøre? har radeon 5850-kort. Kjører med HDMI-kabel Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det spørsmålet skjønte jeg ingenting av ... hva er det som ikke passer? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skjønte ikke mye av det, jeg heller. Er det sånn at bildet blir feil når du stiller inn 1080p? Stikk i såfall inn i Catalyst. Det skal være noen innstillinger der. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Ja hehe det jeg mente Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bruk heller DVI kabel, så slipper man slike overscan problemer. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 bruker DVI kabel, bildet er bra nå. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ok, da skjønner jeg. Skal være fullt mulig å fikse med HDMI også, må som RRhoads sier da bruke software'n til skjermkortdriveren, og slå av overscan. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Fiksa det nå Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå