Slashiroth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei, er på jakt etter en ny laptop, og lurer på om dette er et bra tilbud og en god pc for prisen? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PADV63046EO/hp-pavilion-dv6-3046eo skal brukes til blant annet world of warcraft og forskjellige andre spill.. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Denne er et litt bedre tilbud. For ikke å snakke om denne eller denne. Alle har samme eller tilsvarende skjermkort, men bedre prosessor. Ytelse/pris, vel å merke. Kvalitetsmessig forøvrig, har jeg ingen mening om hverken din lenke eller mine, jeg tror de alle er på nogenlunde samme nivå. Endret 9. desember 2010 av thomit Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 ja, men fekk i tilleg sonn rabattkode av elkjøp idag med 10% rabatt på min neste ordre... så får den for 5400 da, vil si at det er en ganske bra pris.. hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå