Olannon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg prøvde å sette opp N8 til å bruke Eduroam på NTNU i henhold til denne guiden: http://www.ntnu.no/itinfo/read_article.php?aid=581 Det failet ganske miserabelt. Ikke får jeg internettilgang, ikke får jeg feilmelding, men det stopper ikke her... WiFi-scanneren fungerer ikke lenger. Jeg får ikke opp noen av de andre Wlanene her. Når jeg går inn under innstillinger og nettverksmål får jeg ikke gjort noe med oppsettet jeg gjorde med eduroam fordi det konstant er i bruk. Jeg får heller ikke slettet det. Med andre ord, jeg fulgte guiden til punkt og prikke og er nå blokkert fra alt som heter wifitilgang, ikke bare eduroamnettverket. What to do? EDIT: jeg har også skrudd av all wifiscanning i den tro at eduroam skulle miste forbindelsen slik at jeg kunne slette dette tilgangspunktet. Det fungerte heller ikke, punktet var fortsatt i bruk og kunne hverken redigeres eller slettes. Jeg har også rebootet telefonen 2 ganger uten hell. Endret 9. desember 2010 av Olannon Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 EDIT: ordnet seg etter et par timer. Den sto og scannet en evighet men fikk slettet den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå