iStephano Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Joa, men er ikke så mye av det der ute. Hadde glemt Killzone 2 mappet. Det likte jeg faktisk ikke Ble for stressa av det Tenkte jeg skulle lade opp med Uncharted 2 igjen. Siden je har solgt spillet. Lurte jeg på om du kan laste den ned fra Playstation Store? Finner ikke noe der.. Men er det noen som vet om den ligger der et eller annet sted? Endret 17. juli 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Joa, men er ikke så mye av det der ute. Hadde glemt Killzone 2 mappet. Det likte jeg faktisk ikke Ble for stressa av det Tenkte jeg skulle lade opp med Uncharted 2 igjen. Siden je har solgt spillet. Lurte jeg på om du kan laste den ned fra Playstation Store? Finner ikke noe der.. Men er det noen som vet om den ligger der et eller annet sted? Solgt spillet??? Jaja... Your loss, Sony's gain vel og merke . Har vel ca 40 timer også med singelplayeren! Har 6-7 dager ingame på multiplayer til UC2, vel og merke mer en noen andre third persons skytere der ute som har en oppfølger Endret 17. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hehe ja jeg trodde jeg var ferdig med det. Men ser nå at jeg vil spille det mer!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå