Gå til innhold

Uncharted 3: Drake’s Deception avslørt!

Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Error initializing session manager"

Er visst ikke helt stabilt enda, men det er vel det man har beta testing til. hehe

Edit: i tillegg frøs den konsollen. Ikke akkurat som jeg hadde håpet, men får vel heller prøve igjen i morgen.

Edit2: "Also, if you're not able to connect, stuck on "Connecting..." or "Error intializing session mgr" - we're aware & getting things back up." - Naughty Dog Twitter

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar

Fikk spilt ett game og tror nok det er like godt å vente noen dager før man prøver å få noe ordentlig spilling til her gitt. Litt bekymringsfullt at det bare er 3 måneder igjen med denne kvaliteten, men de vet vel hva de driver med.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Synes dette overgår 2eren lett jeg med multiplayer, selvom jeg har ca 7 dager ingame i UC2 med multiplayer.

Følte at alt var så responsivt, ikke noe miste våpen i spawn, eller frameratetrøbbel.

Skytinga var også helt kanon, måtte seff klare å få trippel kill på under 4 sekunder inni betaen

Og grafikken synes jeg at den er bedre her en UC2, noe som er imponerende.

Likte selvfølgelig cutscene opplegget når man var på flyet og skal passe flyet osv, ble mye mer dynamisk en alle andre spill online!!

Dette spillet skal skaffes, selvom jeg vet at singelplayeren kommer garantert til å holde samme klasse som multiplayeren eller bedre.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg virkelig liker flerspilleren til Uncharted. Siden jeg ikke spilte det på U2 tok det litt tid å venne seg til, men etter noen runder gikk det bedre. U3 var ett soleklart kjøp fra min side, men nå kommer jeg til å glede meg masse til flerspilleren også :D

Lenke til kommentar

Fått spilt en god del matcher idag, og må egentlig si jeg er litt skuffa. Det virker som om de har en "play a few games, have some fun" holdning. Det er veldig lite som er gjort for å skape noe som vil holde i lengden. Karta er rotete, altfor store, og har igjen ingen klare "kamp-punkter" (noe som var ett gigantisk problem i UC2 og). Turrets er bare teit, og samme gjelder for power-plays. Alle tinga fungerer bra bare for å ha det litt morro, men de ødelegger for noe dypere gameplay i lengden.

Kan nok ganske trygt si at jeg kommer til å bruke vanvittig mye mer tid på GeoW3 enn UC3.

Likte selvfølgelig cutscene opplegget når man var på flyet og skal passe flyet osv, ble mye mer dynamisk en alle andre spill online!!

Spiller du en annen versjon enn meg eller noe ? Det er jo utrolig tydelig at beta builden ikke har vært gjennom noen grundig polish enda. Jeg var nesten klar til å bare skippe betaen når jeg så menyen og den modellen du kan costumize (bare fordi jeg har høye forventning av Uncharted såklart :p).

Lenke til kommentar

Fått spilt en god del matcher idag, og må egentlig si jeg er litt skuffa. Det virker som om de har en "play a few games, have some fun" holdning. Det er veldig lite som er gjort for å skape noe som vil holde i lengden. Karta er rotete, altfor store, og har igjen ingen klare "kamp-punkter" (noe som var ett gigantisk problem i UC2 og). Turrets er bare teit, og samme gjelder for power-plays. Alle tinga fungerer bra bare for å ha det litt morro, men de ødelegger for noe dypere gameplay i lengden.

Kan nok ganske trygt si at jeg kommer til å bruke vanvittig mye mer tid på GeoW3 enn UC3.

Spiller du en annen versjon enn meg eller noe ? Det er jo utrolig tydelig at beta builden ikke har vært gjennom noen grundig polish enda. Jeg var nesten klar til å bare skippe betaen når jeg så menyen og den modellen du kan costumize (bare fordi jeg har høye forventning av Uncharted såklart :p).

I menyer og slikt bryr jeg ikke meg om. Har sett styggere menyer oppover tidene så no deal :). Men når du er ingame så ser det fantastisk ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gadd egentlig ikke selv. For ærlig talt, så jeg ikke noe nytt med spillet. Etter og ha sett på alle youtube / gametrailers gameplayene. Så ga det meg ingen ting. Men lastet den ned.

Å fikk hakeslepp! Grafikken er nydelig! Å det virker som om kontrollen sitter bedre denne gangen. Liker når du hopper ned en etasje eller to. Drake minner om en klomsete Assasin Creed :p

Lenke til kommentar

Samme her. Liker at dem prøver noe nytt. Et MP map som er i bevegelse hele tiden på en måte ;)

Vi har jo sett det et par ganger da, som i Killzone 2. Har ikke fått mulighet til å spille betaen dessverre, men gleder meg masse til spillet ut ifra det jeg har hørt. Blir nok toppers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...