Meh. Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Nå er betaen klar for nedlastning! Gleder meg til å få testet den ut! Endret 28. juni 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) "Error initializing session manager" Er visst ikke helt stabilt enda, men det er vel det man har beta testing til. hehe Edit: i tillegg frøs den konsollen. Ikke akkurat som jeg hadde håpet, men får vel heller prøve igjen i morgen. Edit2: "Also, if you're not able to connect, stuck on "Connecting..." or "Error intializing session mgr" - we're aware & getting things back up." - Naughty Dog Twitter Endret 28. juni 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 skulle gjerne hadd noen å spille med, er problemer med å queue selv i matchmaking. Legg meg til PSN: Anders07 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Fikk spilt ett game og tror nok det er like godt å vente noen dager før man prøver å få noe ordentlig spilling til her gitt. Litt bekymringsfullt at det bare er 3 måneder igjen med denne kvaliteten, men de vet vel hva de driver med. Endret 28. juni 2011 av Ares Lenke til kommentar
Henro Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Første runden min: http://www.youtube.com/watch?v=ymlbkf0h7Tc Jeg skal nok også vente noen dager, for nå er det bare lagg og errors. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva syns folk om betaen nå? Overgår det 2ern (som jeg syntes var helt OK)? Håper i det minste co-op blir i det minste like morsomt, nå som det er splitscreen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Synes dette overgår 2eren lett jeg med multiplayer, selvom jeg har ca 7 dager ingame i UC2 med multiplayer. Følte at alt var så responsivt, ikke noe miste våpen i spawn, eller frameratetrøbbel. Skytinga var også helt kanon, måtte seff klare å få trippel kill på under 4 sekunder inni betaen Og grafikken synes jeg at den er bedre her en UC2, noe som er imponerende. Likte selvfølgelig cutscene opplegget når man var på flyet og skal passe flyet osv, ble mye mer dynamisk en alle andre spill online!! Dette spillet skal skaffes, selvom jeg vet at singelplayeren kommer garantert til å holde samme klasse som multiplayeren eller bedre. Endret 29. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg må si at jeg virkelig liker flerspilleren til Uncharted. Siden jeg ikke spilte det på U2 tok det litt tid å venne seg til, men etter noen runder gikk det bedre. U3 var ett soleklart kjøp fra min side, men nå kommer jeg til å glede meg masse til flerspilleren også Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fått spilt en god del matcher idag, og må egentlig si jeg er litt skuffa. Det virker som om de har en "play a few games, have some fun" holdning. Det er veldig lite som er gjort for å skape noe som vil holde i lengden. Karta er rotete, altfor store, og har igjen ingen klare "kamp-punkter" (noe som var ett gigantisk problem i UC2 og). Turrets er bare teit, og samme gjelder for power-plays. Alle tinga fungerer bra bare for å ha det litt morro, men de ødelegger for noe dypere gameplay i lengden. Kan nok ganske trygt si at jeg kommer til å bruke vanvittig mye mer tid på GeoW3 enn UC3. Og grafikken synes jeg at den er bedre her en UC2, noe som er imponerende. Likte selvfølgelig cutscene opplegget når man var på flyet og skal passe flyet osv, ble mye mer dynamisk en alle andre spill online!! Spiller du en annen versjon enn meg eller noe ? Det er jo utrolig tydelig at beta builden ikke har vært gjennom noen grundig polish enda. Jeg var nesten klar til å bare skippe betaen når jeg så menyen og den modellen du kan costumize (bare fordi jeg har høye forventning av Uncharted såklart ). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fått spilt en god del matcher idag, og må egentlig si jeg er litt skuffa. Det virker som om de har en "play a few games, have some fun" holdning. Det er veldig lite som er gjort for å skape noe som vil holde i lengden. Karta er rotete, altfor store, og har igjen ingen klare "kamp-punkter" (noe som var ett gigantisk problem i UC2 og). Turrets er bare teit, og samme gjelder for power-plays. Alle tinga fungerer bra bare for å ha det litt morro, men de ødelegger for noe dypere gameplay i lengden. Kan nok ganske trygt si at jeg kommer til å bruke vanvittig mye mer tid på GeoW3 enn UC3. Og grafikken synes jeg at den er bedre her en UC2, noe som er imponerende. Likte selvfølgelig cutscene opplegget når man var på flyet og skal passe flyet osv, ble mye mer dynamisk en alle andre spill online!! Spiller du en annen versjon enn meg eller noe ? Det er jo utrolig tydelig at beta builden ikke har vært gjennom noen grundig polish enda. Jeg var nesten klar til å bare skippe betaen når jeg så menyen og den modellen du kan costumize (bare fordi jeg har høye forventning av Uncharted såklart ). I menyer og slikt bryr jeg ikke meg om. Har sett styggere menyer oppover tidene så no deal . Men når du er ingame så ser det fantastisk ut! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Syntes egentlig at grafikken nesten virka dårligere i betaen enn i UC2 jeg da... I hvert fall langt ifra så polert Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Testet betaen i går kveld. Synes den var helt rå. Grafikken og alt. Fikk den good feelingen over spillet. Jeg er hektet! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Eg PRØVDE, men fant aldri spill, eller spillere eller noenting. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har enda ikke prøvd jeg Er for lat til å gå opp de 14 trappetrinnene til tven Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg gadd egentlig ikke selv. For ærlig talt, så jeg ikke noe nytt med spillet. Etter og ha sett på alle youtube / gametrailers gameplayene. Så ga det meg ingen ting. Men lastet den ned. Å fikk hakeslepp! Grafikken er nydelig! Å det virker som om kontrollen sitter bedre denne gangen. Liker når du hopper ned en etasje eller to. Drake minner om en klomsete Assasin Creed Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så det er bare meg som syntes at kontrollene er mer kronglete og siktinga er dårligere enn i U2? 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Likte den banen hvor man er på rullebanen og man hopper fra bil til bil! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Samme her. Liker at dem prøver noe nytt. Et MP map som er i bevegelse hele tiden på en måte Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Samme her. Liker at dem prøver noe nytt. Et MP map som er i bevegelse hele tiden på en måte Vi har jo sett det et par ganger da, som i Killzone 2. Har ikke fått mulighet til å spille betaen dessverre, men gleder meg masse til spillet ut ifra det jeg har hørt. Blir nok toppers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå