Seal Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Skal det vanlige coveret også se slik ut? Likte det uansett veldig, men vet ikke hvordan det fungerer for alle de casual gamerne som må ha store muskelbunter og eksplosjoner på coveret for at spillet skal anskaffes. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Er nok bare limited edition som kommer til å se slik. Blir vel en forskjell slik som med U2:AT Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Den var fin. ..Tror den vanlige boksen får det bildet der Drake står foran flyvraket fra introen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis Naughty Dog følger sine gamle "etterfølger metoder", tror jeg vi kan vente oss Unkarted som firer! 3 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hadde vert kult det og hadde sikkert kjøpt det. Lenke til kommentar
configuration Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_ Husk på understreken! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har ingen ps3 tilgjengelig de neste ukene, så denne må eg stå over Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Gleder meg til å prøve ut denne MP betaen. Spilte aldri MP på Uncharted 2, men føler jeg er meget spent på det denne gangen. Legger deg til i kveld configuration, blir no litt spilling ikveld har ikke headset though. Lenke til kommentar
configuration Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Gleder meg til å prøve ut denne MP betaen. Spilte aldri MP på Uncharted 2, men føler jeg er meget spent på det denne gangen. Legger deg til i kveld configuration, blir no litt spilling ikveld har ikke headset though. Har ikke headset jeg heller. Synd du ikke prøvde MP på 2'ern for den var veldig bra(syntes jeg da.) Så gleder meg til og prøve ut 3'ern og se åssen det er Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg har fortsatt spillet så kan jo alltids sjekke det ut, men velger heller å konsentrere meg om UC3 i første omgang. hehe Lenke til kommentar
configuration Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg har fortsatt spillet så kan jo alltids sjekke det ut, men velger heller å konsentrere meg om UC3 i første omgang. hehe Hehe, ja. Men da kan du jo få øvd litt da Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_ Husk på understreken! Sikker på at dette ikke bare er for nordamerikanerne? Har enda ikke blitt annonsert noe på PlayStation Europa bloggen. Det er veldig sjeldent at vi får nytt innhold utenom butikkoppdateringene hver onsdag, og da i alle fall ikke uten varsel på forhånd. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) I en link postet på Naughty Dog's Twitter står det når Betaen ruller ut i de forskjellige områdene. Det er release 2PM Pacific, dermed 23 norsk tid. Endret 28. juni 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
configuration Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_ Husk på understreken! Sikker på at dette ikke bare er for nordamerikanerne? Har enda ikke blitt annonsert noe på PlayStation Europa bloggen. Det er veldig sjeldent at vi får nytt innhold utenom butikkoppdateringene hver onsdag, og da i alle fall ikke uten varsel på forhånd. http://timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20110628T14&p1=137 Oslo:23:00 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mpf, likte ikke multiplayern på 2eren, sammarbeid var gøy, men syns det ble awkward med deathmatch og sånn. Kansje de har gjort det bedre i 3.? Håper det, skal uansett prøve betaen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Betaen skal garantert spilles om og om igjen Var med i UC2 betaen også og den blowed my mind Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Prøvde meg litt på UC2 betaen i sin tid, men det gav ingen mersmak for å si det sånn. Men mye har vel skjedd siden den gang tenker eg! Lenke til kommentar
configuration Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Prøvde meg litt på UC2 betaen i sin tid, men det gav ingen mersmak for å si det sånn. Men mye har vel skjedd siden den gang tenker eg! Er vel bare og sjekke ut noen av multiplayer filmene det ser ganske bra ut. Kan blant annet kjøpe våpen "on the run" Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Venter til spillet kommer ut, har ett lite lass av spill som jeg må komme meg igjennom først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå