Gå til innhold

Uncharted 3: Drake’s Deception avslørt!


Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller bare vente 1 uke til den er åpen for alle 5 Juli. Skal uansett ha inFamous 2 og har PS+, så ingen problemer her. inFamous serien anbefales alle uansett.

 

Naughty Gods gjør det igjen. Verdens beste developer, gjør alt de blir bedt om og mye mer til. Hadde kjøpt Uncharted 3 MP alene, selv om det er Single Playeren jeg gleder meg mest til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine meninger er aldri feil. Derfor kaller alle meg Fasit-Cato.

 

 

Nei, mens klattringa og like ting er bedre i 2eren, er skytinga helt klart dårligere, ikke noe rekyl, alt for mange steder du bare skal skyte ned bølger på bølger med fiender.

 

Og minigun fiender passer inn i Duke Nukem og sci fi spill, ikke et adventure spill som Uncharted. Fiendene i 1neren er perfekte, på slutten får du veldig gode fiender som drepe deg veldig raskt, uten at det blir tullete som armete badguys med miniguns som kan skyte i en evighet.

 

Du er klar over at en minigun skyter 100 skudd i sekundet, det betyr at selv med 6000 skudd ville de gå tomme etter nøyaktig 1 minutt, og jeg kan garanter at ingen mennesker orker å bære 6000 skudd. Så i virkligheten har de kanskje nok ammo til å skyte 10 sekunder.

Lenke til kommentar

Enig med resten her, syns skytingen og gameplayet generelt var langt bedre i toeren. Absolutt alt. Eneren var genial men toeren tok det så mye videre, omgivelsene, gameplayet, historien .... for å ikke snakke om multiplayeren som har så ufattelig mye innhold og ikke minst co-op med 3 spillere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...