Charlo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvordan kommer man med i betaen ? Uncharted 2 multiplayern var syre, spiller det fortsatt til 100. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Playstation Plus eller ved å kjøpe Infamous 2. Det var vel det som ble nevnt i videoen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Eller bare vente 1 uke til den er åpen for alle 5 Juli. Skal uansett ha inFamous 2 og har PS+, så ingen problemer her. inFamous serien anbefales alle uansett. Naughty Gods gjør det igjen. Verdens beste developer, gjør alt de blir bedt om og mye mer til. Hadde kjøpt Uncharted 3 MP alene, selv om det er Single Playeren jeg gleder meg mest til! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 For håpe de gjør noe med skytinga og att det kommer en del mere puzzles som man skal bryne seg på for å komme igjennom spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Skytingen i Uncharted spillene har aldri vert helt der oppe nei, litt synd i og med at det er såpass mye skyting hele veien igjennom Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Enig. Selv om jeg synes det ble bedre i U2. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det eneste som er feil med skytinga er at folk tåler litt for mye, og det kunne vært litt grommere våpenlyder. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mye skyting i visse andre tredjepersonspill og. Å jeg synes skytinga er bra. Når jeg fikk nesten 1000 headshots gjennom campaignen da sier det vel sitt at skytinga sitter som et skudd. Godt jeg vet at når UC2 innfridde noe stort så vil ikke UC3 skuffe meg!!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Samt at faktisk er latterlig mye skyting i ett spill som Uncharted Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Uncharted er desidert årets spill-høydepunkt 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Uncharted 1 var hærlig, 2eren ikke så mye, greit nok spill, men hadde for mye overdrevet shit, som miniguners, skytinga var også mye dårligere i 2eren enn i 1eneren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Huh? Toern var jo en forbedring på absolutt alle punkter. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Huh? Toern var jo en forbedring på absolutt alle punkter. Det er din personlige mening som tilfeldigvis er feil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Mine meninger er aldri feil. Derfor kaller alle meg Fasit-Cato. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fasit-Cato har som alltid helt rett. For en mann du er! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Mine meninger er aldri feil. Derfor kaller alle meg Fasit-Cato. Nei, mens klattringa og like ting er bedre i 2eren, er skytinga helt klart dårligere, ikke noe rekyl, alt for mange steder du bare skal skyte ned bølger på bølger med fiender. Og minigun fiender passer inn i Duke Nukem og sci fi spill, ikke et adventure spill som Uncharted. Fiendene i 1neren er perfekte, på slutten får du veldig gode fiender som drepe deg veldig raskt, uten at det blir tullete som armete badguys med miniguns som kan skyte i en evighet. Du er klar over at en minigun skyter 100 skudd i sekundet, det betyr at selv med 6000 skudd ville de gå tomme etter nøyaktig 1 minutt, og jeg kan garanter at ingen mennesker orker å bære 6000 skudd. Så i virkligheten har de kanskje nok ammo til å skyte 10 sekunder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Yeah, slikt kaller man kunstneriske friheter. Som det jo f.eks er masse i Indiana Jones-filmene også, noe jeg sammenligner Uncharted-historiene med... en moderne versjon av Indiana Jones, bare voldeligere, noe som er greit siden det tross alt er et action-adventurespill. 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enig med resten her, syns skytingen og gameplayet generelt var langt bedre i toeren. Absolutt alt. Eneren var genial men toeren tok det så mye videre, omgivelsene, gameplayet, historien .... for å ikke snakke om multiplayeren som har så ufattelig mye innhold og ikke minst co-op med 3 spillere. 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Deler faktisk Gunfreaks synspunkt, så lenge man ser bort i fra multiplayer og at grafikken var bedre finpolert. Det ble for mye av det gode og overdrevet i Among Thieves Endret 1. mai 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå