RamGuy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lurte på om noen har gode tips til spisesteder rundt og ved Stovnersenteret? Har jobbet her i over 2år nå og må si jeg er dritlei maten som serveres her, utvalget er veldig tynt og holder et generelt labert nivå, og når jeg nå attpåtil har prøvd alt her opptil flere ganger så begynner jeg å bli litt lei og er åpen for nye alternativer. Spørsmålet er jo da om det er noe reelle alternativer i nærområdet her? Bortsett fra diverse halv-dårlige gatekjøkken / kebabshapper så har jeg egentlig ikke sett noe særlig med spisesteder rundt i området? Er det noen som har noen tips til hvordan en stakkars sjel skal klare å få seg en litt bedre lunsj når han jobber på Stovnersenteret? Ofte jeg har lyst på litt tex-mex ala Nachos med kjøtt osv.. Men du finner ikke noe sånt her, nærmeste vi kommer er bigbite med tacokjøtt Det er jo altså mulig å ta t-banen og plukke opp noe andre steder utenfor Stovner området, men da må det ikke ta stort mer enn toppen 30min totalt osv, har ikke lunsjpause i evigheter. Eventuelt så går det jo med alternativer som har utkjøring til Stovner, men da blir det jo fort dobbelpris så aller best er jo alternativer hvor du slipper fordobling av prisen iform av utkjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå