Blårens Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Angående Deleteknappen så vil jeg si at den ikke er helt feilplassert. Knappene har jo samme oppsett som på enn laptop så da vil det jo ikke være en tung overgang for folk som bruker laptop ofte feks. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det første modulære tastaturet? Som allerede nevnt mange ganger her nå så har jo z-board holdt på lenge... Jeg stusser også over at det ikke er mulig å flytte det numeriske tastaturet til venstre, når det allerede er så fleksibelt som det er. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Det er i all hovedsak snakk om strategi- og rollespill, slik som World of Warcraft: Cataclysm og Starcraft for å nevne noe.".. Så om man har bare har WoW uten tilleggspakker kan man altså ikke benytte seg av dette tastaturet..? Honestly... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dette er med andre ord nok et "spilltastatur" som fokuserer på alle mulige aspekter ved et tastatur, utenom det ene som betyr noe: tastene! Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har forrige versjon fra z-board. Steelseries er bare nytt navn. Tastaturet bråker helt infernalsk. Spesialbrettene er ikke spesielt godt designet. Antar at de aller fleste har hender som ikke passer helt. Summasummarum så skal du være en allerede dedikert makrobruker før du bør vurdere dette. Dette er kun et tastatur for spillere som ikke har jobb eller skole, og som spiller over 12t hver dag og har behov for den aller siste konfigureringsnivået for å bli aller best. Alle andre - kjøp et normalt tastatur. Har brukt mitt zboard til wow, og spillt mye pvp, og som sagt så må man da ha kontroll på for mange knapper enn det man klarer å organisere gjennom makroer og tastaturdesign. Dette tastaturet hjelper bare marginalt. Men nå er det 2år siden jeg wowet, så det kan jo ha endret seg noe. Til BC2 så holder et normalt tastatur for å ha det gøy. Tastaturet er en god ide - og der stopper det egentlig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Litt funky layout, så jeg kommer nok ikke til å bytte ut min 7g selv om konfigurasjonsmulighetene virker kule. Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 yeyeye.. nyheter??? overskriften burde sagt noe som .. zboard er kjøpt opp av steelseries. btw.. zboard greia var en kul jippo men føttikatta så dårlig tastaturet egentlig var. og så lett det gikk i stykker. til HW:... jeg regner med at han/hun som skrev denne artikkelen ikke har blitt helt "tørr bak øra" ennå men det får jammen i meg være på sin plass å kreve at dere får kjørt sakene gjennom en eller annen redaktør som kan godkjenne og underkjenne saker.. alt for mye "copy from other" og tullete fillesaker som ikke hører heime på sidene deres. dessuten er det veldig mye skrivefeil i sakene som blir lagt ut nå. (ja jeg veit jeg er ikke norsklærer jeg heller osv men en redaktør osv bør kunne settte på en "abc"-rettetastings før ting blir sendt på trykk???) 1 Lenke til kommentar
Jerrre Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 MMDE: muligens litt gløgg i vinen :-) Har hatt zboard i mange år jeg og, ser ut som om forfatteren ikke har fått det med seg nei... Lenke til kommentar
Jerrre Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 var ikke ferdig å skrive kjenner jeg, første review av Zboard var i aug 2004 med en google (tror jeg sette punktum nå, så det ikke går feil vei ) Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Tydelighvis en "t" som har sluppet unna, rettet nå :-) Haha, koblet ikke det i hele tatt. Lurte på hvilke kontor som var imot sorte tastatur. Kan være enig i at det ser stort ut, ja. Endret 10. desember 2010 av TwiiK Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 "Det er i all hovedsak snakk om strategi- og rollespill, slik som World of Warcraft: Cataclysm og Starcraft for å nevne noe.".. Så om man har bare har WoW uten tilleggspakker kan man altså ikke benytte seg av dette tastaturet..? Honestly... Som det står i sitatet du selv siterer, "slik som [..] for å nevne noe"... Så, nei, du må ikke ha tilleggspakker. yeyeye.. nyheter??? overskriften burde sagt noe som .. zboard er kjøpt opp av steelseries. btw.. zboard greia var en kul jippo men føttikatta så dårlig tastaturet egentlig var. og så lett det gikk i stykker. til HW:... jeg regner med at han/hun som skrev denne artikkelen ikke har blitt helt "tørr bak øra" ennå men det får jammen i meg være på sin plass å kreve at dere får kjørt sakene gjennom en eller annen redaktør som kan godkjenne og underkjenne saker.. alt for mye "copy from other" og tullete fillesaker som ikke hører heime på sidene deres. dessuten er det veldig mye skrivefeil i sakene som blir lagt ut nå. (ja jeg veit jeg er ikke norsklærer jeg heller osv men en redaktør osv bør kunne settte på en "abc"-rettetastings før ting blir sendt på trykk???) Vi burde nok ha fanget opp Zboard-greia i større grad, ja :-) Om du mener at testen er en eller anne form for plagiat ønsker jeg gjerne at du bekgrunner dette. Det er tross alt en temmelig drøy påstand du her kommer med. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så dette tastaturet er ikke noe som helst spesielt med. Og spesialbrettet for starcraft, hva i all verden var egentlig forskjellen? Eneste eg så, var at det var noe forskjelligt borte med piltastene, men ingen i sine rette 5 spiller starcraft med piltastene, INGEN. Man trenger å holde seg med qwerty for å kunne nå hotkeys skikkelig. Fy fader for noe møkk av et tastatur. Kanskje på tide med noen som faktisk spiller spill lager tastatur her etter, er skikkelig lei av at folk som overhodet ikke har peiling skal lage noe slikt. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 "Det er i all hovedsak snakk om strategi- og rollespill, slik som World of Warcraft: Cataclysm og Starcraft for å nevne noe.".. Så om man har bare har WoW uten tilleggspakker kan man altså ikke benytte seg av dette tastaturet..? Honestly... Som det står i sitatet du selv siterer, "slik som [..] for å nevne noe"... Så, nei, du må ikke ha tilleggspakker. No shit, Sherlock Holmes... Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 litt off topic men... Hva er forskjellen på gamingtastaturene dæ ute? Det virker som at det kommer nye tastatur hele tiden. Men hva er egentlig de store forskjellene? For meg er det tre typer tastaturer: FPS MMORPG / RTS og neon 1337 gamer kid Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det noen forskjeller? nope. Kjøp et funksjonelt tastatur, så har du alle de tre kategoriene. Selv liker jeg mitt G510 for mange makroer og selve feelingen av tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå