Toalettet Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei Bestilte ipad 6. des, og skal kose meg sykt i julen! men nå står pakken med denne meldingen: 09 Dec 2010 10:45:34 Oslo Shipment Received At Transit Point. som betyr? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan vel fritt oversettes til "pakken ankommet omlastningsentral" 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Transit point betyr omlastingssted. (Eller omstigning om det dreier seg om passasjerer og ikke last.) Siden det står Oslo der så betyr det antagelig at den er kommet til landet og nå lastes om til den innenlandske transportøren. Geir Edit: SirAmp var før meg. 1 Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis ikke jeg husker helt feil var dette meldingen som sto da en pakke jeg bestilte var i tollen. Sto der så lenge at jeg begynte å lure på hva som skjedde. Motok et brev i posten noen dager etter.(husker ikke hvor mange). Du må vel fortolle den, så kan hende den er der? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kan jo ikke det? BEstilte fr www.Apple.no ? Men uanz, nå står deT: 09 Dec 2010 14:10:31 Oslo Onforwarded For Delivery 09 Dec 2010 11:57:31 Oslo Onforwarded For Delivery 09 Dec 2010 10:45:34 Oslo Shipment Received At Transit Point. Endret 9. desember 2010 av want2havebody Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Snakte med en fyr i TNT budservice. Gode nyheter var det! Han sa at pakken ble sendt veldig tidlig i morgen, og at jeg ville antageligvis få den på døren i morgen formiddag. Tingen er att jeg er på skolen, foreldra jobber og ingen er hjemme. Men det lokale postbudet(Dama som kjører post rundt i den lille bygden hvor jeg bor), kjenner pappa, og når det er pakker til min mor, så leveres de på jobben til fattern. Han har verksted på andre siden av huset. Det er vel ikke sånn at det kommer en lastebil hvor det står Bring på, men at det er hun postdama som leverer? Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå