hina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal slette min eks fra FB.. og tror det kan være til stor hjelp å høre hva andre mener eller selv har erfart. Vi var sammen i nesten 3 år hvor det meste av tiden var fin, derfor er dette et ganske stort dilemma for meg. Jeg har ellers fjernet alt som minner meg om han, bare ikke dette.. Hvorfor jeg vil slette han: - Hvis intim chatting/mld regnes som utroskap, så var han utro opptil flere ganger - Han hoppet på neste jente to dager etter at det ble slutt - ... og har derfor fått meg til å føle at vårt forhold ikke betydde så mye for han - (Jeg tror) det vil bli enklere å glemme han Hvorfor jeg ikke vil slette han: - Han var ellers en fantastisk kjæreste og vi hadde en utrolig kjemi - Jeg vil ikke miste han "helt", og jeg savner han - Jeg har så mange fine minner og erfaringer pga. han - Han støttet meg i perioder hvor jeg hadde det veldig vanskelig - Jeg vil at han skal kunne se at jeg klarer meg fint uten han - Vi har så mange felles venner.. Hva tror dere? Endret 10. desember 2010 av hina Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Stemte ja. Er ikke noe å mimre på, bli ferdig med han og gå videre med livet ditt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 En eks er en eks. Om dere vil være venner så er ikke nå tiden å være det på (Mest trolig). Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det blir feil for meg å stemme. Gjør det du føler for. Er du i tvil, vent til du har bestemt deg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Definitivt slett. Han dukker opp på homewallen din til tider og utider, du sjekker profilen flere ganger om dagen og det blir generelt sett mye vanskeligere å glemme han. Been there, done that. Og nå, med en slettet eks på facebook, går det mye lettere. Såklart pluss tid. Lenke til kommentar
hina Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for tilbakemeldingene. Ser ut som det går mot slett.. Vil helst skjerme meg selv for flere påminnelser. Som Léon skriver, er det best å gå videre med livet Det kommer vel en dag hvor jeg kan se tilbake og smile, men det skjer ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå