Jakoozie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dette rollespillet er mer nyskapende enn tittelen skulle tilsi. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Svært overraskende at dette spillet ville få 7/10! Positivt overrasket! Jeg kjente at Two Worlds hadde et skikkelig sterkt potensiale, men ble ødelagt av hastverk. Jeg håper bare at Two Worlds 2 vil fylle opp det som 1en manglet! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 De som var så uheldige at de brukte penger på 1'rn burde få dette spillet gratis. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Merkelig at spillet får 7/10 når det slaktes så innmari i anmeldelsen... Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. Endret 9. desember 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Two Worlds 2 er et knakandes godt rollespill, det er bare så synd at historien og stemmeskuespillerne er så platte. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Two Worlds 1 følte jeg var en god konkurrent til Oblivion på mange måter, men falt igjennom til de grader på andre sider. Skulle ønske de bare fikk det enda bedre til i spill nr. 2. Merkelig at spillet får 7/10 når det slaktes så innmari i anmeldelsen... Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. Har vi lest samme anmeldelse? Du er drøyt rask på avtrekkeren her, og antydningen om at anmeldelsen er kjøpt og betalt er bare dum. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må nesten prøva dette grunna magi-systemet. Virkar veldig spennande med ein slik fridom. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg likte det første spillet svært godt, og synes alle de tåpelige ytringene fra hovedkarakteren stort sett bare var morsomme og sjarmerende. Gleder meg til å sette tenna i oppfølgeren, må bare finne tid til det først Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. Tullete kommentar. Endret 11. desember 2010 av Sitronkake Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. Tullete kommentar. Og til Matsemann; Jeg trodde at ironien skinte såppass igjennom kommentaren at oppegående mennesker klarte å tyde det, men tydeligvis ikke. Jeg beklager på det sterkeste om jeg ødela dagen deres på noen som helst måte, og håper på tilgivelse fra oven og 71 jomfruer når jeg til slutt lander i helvete. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Flere enn meg som har truffet på problemet med at spillet blir uspilbart på grunn av at spillet fryser xboxen på et visst punkt i spillet? Jeg er på slutten av chapter 1, men nå kommer jeg ikke lenger da spillet fryser hele xboxen bare jeg nærmer med questet eller teleporterer. Frem til dette evt. blir ordnet kommer ikke jeg meg videre i spillet, så tenker du på å kjøpe dette spillet ville jeg ventet å sett om det kommer en update og at denne fikser disse problemene. Endret 31. desember 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg