schnix Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Jeg har gjort følgende privatkjøp: 1 Adobe Creative Suite 5 Master Collection - upgrade NOK 8.421,57 0% MVA dette var et kjøp gjort fra et privat kort i 2. juni. Siden det ble gjort fra et privat kort har jeg ikke latt det gå via firmaet. Det jeg lurer på er om det var lurt. Kan jeg føre det over til firmaet mitt uten problemer? Som dere ser er dette en elektronisk nedlasting der jeg ikke har betalt mva, må jeg betale mva på dette hvis jeg fører det over til firmaet, slik at det ikke vil lønne seg og føre over? Har også kjøpt bl.a. Vegas Pro 10 via nedlasting, i tillegg til masse annet snadder, så jeg håper at det er mulig å flytte dette over til firma uten å betale mva. PS: Ikke mva-registrert pr. nuh. men det endrer seg innen januar, så hvis det har noe å si håper jeg på raskt svar. PPS: Enkeltpersonforetak Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei interessert i svaret her jeg og. Si ifra hvis du finner ut om løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå