HelloKjersti Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Her er julekalenderens første runde med vinnere. Les mer Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 broren min har vunnet 2 år på rad nå, selv har jeg ikke vunent noe :/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva var riktig svar den 13. desember? Syntes ikke noen av svaralternativene passet på spørsmål én og tre. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg leser Christian 3 ganger uten mitt etternavn Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Julekalender 13, 1 spørsmål, hadde ikke noe riktig svar. Ikke bra spillverket. Endret 15. desember 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Oi, se der, jeg fikk ikke med meg at jeg hadde vunnet før det dumpet ned en pakke i postkassa mi i dag, fin overraskelse Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Julekalender 13, 1 spørsmål, hadde ikke noe riktig svar. Ikke bra spillverket. Gamespot skriver: Diddy Kong is the third generation of the Kong family, though sources argue as to whether he's Donkey Kong's son or nephew, så det ser ut til at ulike kilder har ulike forklaringer på slektsforholdet de to apene i mellom. Uansett om man sier sønn, nevø eller generell sidekick - et overveldende flertall av dere valgte Diddy Kong, da de to andre alternativene ikke har noe med Donkey Kong-serien å gjøre. Det kan gå litt fort i svingene når man skal lage 24 x3 spørsmål, og vi setter selvsagt stor pris på alle tilbakemeldinger når vi driter litt i salaten. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Finner ikke noe om at diddy er sønnen noen steder. Lest igjennom intervjuer og hovednettsider med info osv, og alle konkluderer med at diddy er nevøen, og nevner aldri noe "sønn". Sier seg jo selv egentlig, aldri vært noe far/sønn forhold mellom dem. Iallefall sånn jeg ser det Men skal ikke kverulere og flisespikke mer.. hehe Ha en flott dag! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hihi Endelig vant jeg i en julekalender TAKK! Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vinner aldri noe, vet ikke om det er min uflaks eller noe. Så og at samme person(er) har vunnet flere år på rad, så stiller spørsmål om trekkingen er så random. 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Vinner aldri noe, vet ikke om det er min uflaks eller noe. Så og at samme person(er) har vunnet flere år på rad, så stiller spørsmål om trekkingen er så random. Det sier seg selv at når man er én av et par tusen som har svart riktig, skal det litt flaks til for å vinne. Vi har et eget konkurransesystem der vi ber om å få én eller flere vinnere, alt ettersom hvor mange premier som skal deles ut, og systemet plukket tilfeldig ut navn blant de som har svart riktig på spørsmålene. Vedkommende som "trekker" har ingen mulighet til å påvirke hvem som trekkes ut eller endre navn på den som vinner. At en person har hatt flaks både i år og i fjor er en tilfeldighet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg holder Tradisjonen og lar vær å vinne . Altid artig med Hw.no julekalender, for selv om det ikke blir noe på meg sitter jeg altid med et håp, ja bortsett fra når dere har Norton i luka , Den klarer jeg meg fin uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg